Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene Digger B.B. King.💙💙 Og Nattevåknegutten og Nattevåknejenten, ønsker deg velkommen i de Nattevåknesrekker.😉😉

Tusen takk, trur eg 😉

Har dere forresten sett filmen Crossroads? Den fra 1986? Med Steve Vai og Ralph Macchio? Fantastisk film om musikk ❤️
 



 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Det hadde den sikkert, men Cassidy Tvillingene var litt Bad Ass da vi var barn, vi gjorde bare det som vi ikke fikk lov til.😉😉🤣🤣

😄

Men denne hadde dere heldigvis noen voksne som beskyttet dere mot? 😉
 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene hadde nok ikke voksne som beskyttet oss.:no::no: Vi har vokst opp med to alkoholiserte og voldelige foreldre. Så vi lærte tidlig å ta vare på oss selv og på hverandre.:yes::yes:

Auda 😞 Så utrolig leit å høre! Men samtidig har jeg jo merket en slags tilhørlighet med dere på en aldeles merkelig måte som jeg ikke helt kunne sette fingeren på...

Min far var lege og narkoman og gjorde min mor narkoman også. Min stefar var alkoholiker og jeg har egentlig aldri hatt et hjem som jeg ikke har laget selv.

Uansett hvor vondt det er å høre så forklarer det mye, og takk for at dere våger å være ærlige om det! ❤️

Jeg er glad dere er så unge at det ikke behøver å påvirke fremtiden deres! Dere har fremdeles alle mulighetene åpne, gode som dere er ❤️


 

 

Endret av trn100
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
trn100 skrev (2 minutter siden):

Auda 😞 Så utrolig leit å høre! Men samtidig har jeg jo merket en slags tilhørlighet med dere på en aldeles merkelig måte som jeg ikke helt kunne sette fingeren på...

Min far var lege og narkoman og gjorde min mor narkoman også. Min stefar var alkoholiker og jeg har egentlig aldri hatt et hjem som jeg ikke har laget selv.

Uansett hvor vondt det er å høre så forklarer det mye, og takk for at dere våger å være ærlige om det! ❤️

Jeg er glad dere er så unge at det ikke behøver å påvirke fremtiden deres! Dere har fremdeles alle mulighetene åpne!
 

 

Cassidy Tvillingene blir rørte av de fine ordene fra deg.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene blir rørte av de fine ordene fra deg.♥️♥️

Det er ikke mange som som har sett den siden av samfunnet og kommet seg videre, men jeg har merket at dere har en erfaring som ikke alle andre har ❤️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...