Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Men Cassidy Tvillingene hadde ikke postet i en sånn tråd, for vi bruker ikke YouTube.:no::no: Vi hører helst på musikk enten på radio eller på vinylplater.:yes::yes:

Jeg ga bort nærmere 1000 Cd'er for en tid tilbake fordi de bare samlet støv. Jeg har fremdeles en disk med rundt 800.000 låter fra tiden på Napster on WinMx, men nå streames jo alt uansett?

Det spiller vel egentlig ikke så stor rolle hvor vi hører på musikken?

Når jeg ser noen poster noe som jeg ikke kjenner søker jeg den bare opp og hører på den på YT, og jeg håper det fungerer omvendt for de som ikke bruker YT også?

Vi trenger vel ikke egne tråder for YT musikk og/eller andre kilder?

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Men Cassidy Tvillingene hadde ikke postet i en sånn tråd, for vi bruker ikke YouTube.:no::no: Vi hører helst på musikk enten på radio eller på vinylplater.:yes::yes:

Har en god haug med vinyl, men gidder sjelden bruke de, har blitt for fristet av enkle måter som YT -Spoitfy og lignende :lol:
 

Lenke til kommentar
trn100 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det?

 

trn100 skrev (3 minutter siden):

Jeg ga bort nærmere 1000 Cd'er for en tid tilbake fordi de bare samlet støv. Jeg har fremdeles en disk med rundt 800.000 låter fra tiden på Napster on WinMx, men nå streames jo alt uansett?

Det spiller vel egentlig ikke så stor rolle hvor vi hører på musikken?

Når jeg ser noen poster noe som jeg ikke kjenner søker jeg den bare opp og hører på den på YT, og jeg håper det fungerer omvendt for de som ikke bruker YT også?

Vi trenger vel ikke egne tråder for YT musikk og/eller andre kilder?

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, sånne tråder er helt unødvendige.:yes::yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene liker ikke den nye digitale lyden så godt.:no::no: Vi liker best vinylknitringen på musikken.:yes::yes:

Det er selvsagt et poeng! 🙂

Men jeg blir litt inspirert av å ha dårlige innspillinger på disk som er lette å søke i! 🙂

image.png.098bf1e2e3174c8a05c718a1c0207a96.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene blir varme inni oss, når vi ser at du er så glad i irsk musikk.💚💚🍀🍀☘️☘️

Norge og Irland har jo mye til felles da, ikke minst når det gjelder musikk!❤️

Og jeg har en Irsk venninne i Canada som jeg har delt musikk med i maaange år 🙂

Og Canadiere er jo også glad i irske toner! Tror kanskje det har å gjøre med at musikk, i alle fall for meg, er mer enn en god melodi. Trenger litt god tekst også 😉 
 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...