Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:38 Forfatter Skrevet onsdag kl 19:38 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:39 Forfatter Skrevet onsdag kl 19:39 Delvis skrev (På 26.8.2025 den 10.17): God tirsdag alle 🙂 God tirsdag 😀 2
MR SPEED Skrevet onsdag kl 21:20 Skrevet onsdag kl 21:20 MR SPEED skrev (22 timer siden): Du viser oss alt du har Du fortsetter å danse, og rommet blir varmt Du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du sier du vil ta en tur Festen har nettopp begynt, vi slipper deg inn Du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du fortsetter å rope, du fortsetter å rope Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Du fortsetter å si at du vil være min en stund Du ser fancy ut, og jeg liker stilen din Du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du viser oss alt du har Baby, baby, det er ganske mye Og du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du fortsetter å rope, du fortsetter å rope Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Den sangen jeg over satte er ROCK AND ROLL ALL NITE den trur kiss på å jeg trur på 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:13 Skrevet onsdag kl 22:13 MR SPEED skrev (53 minutter siden): Den sangen jeg over satte er ROCK AND ROLL ALL NITE den trur kiss på å jeg trur på Maskinfører skrev (2 timer siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet onsdag kl 23:37 Forfatter Skrevet onsdag kl 23:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): ♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:09 Skrevet torsdag kl 02:09 Maskinfører skrev (2 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ MR SPEED skrev (4 timer siden): Den sangen jeg over satte er ROCK AND ROLL ALL NITE den trur kiss på å jeg trur på Vi ønsker dere en fin og god torsdagsmorgen.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 08:41 Skrevet torsdag kl 08:41 Hvis dere lurte hva det betyr her er svaret da Rickard Ost center kiss asan nick d vitamin rasta fletter ole liv lene anna lim liste nest ivrig guide harry Tnt Blir ROCK AND ROLL ALL NITE 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 11:17 Skrevet torsdag kl 11:17 MR SPEED skrev (2 timer siden): Hvis dere lurte hva det betyr her er svaret da Rickard Ost center kiss asan nick d vitamin rasta fletter ole liv lene anna lim liste nest ivrig guide harry Tnt Blir ROCK AND ROLL ALL NITE
MR SPEED Skrevet torsdag kl 12:56 Skrevet torsdag kl 12:56 (endret) Endret torsdag kl 12:58 av MR SPEED 1
Delvis Skrevet torsdag kl 15:19 Skrevet torsdag kl 15:19 Da ble det komletorsdag på meg. og da ble det som vanlig mye, sprekkmett nå 😏 2
Maskinfører Skrevet torsdag kl 15:38 Forfatter Skrevet torsdag kl 15:38 Sånn da var registerreim skifta og alt gikk bra tut og kjør i 100 000 km til 😀 2 1
Maskinfører Skrevet torsdag kl 15:39 Forfatter Skrevet torsdag kl 15:39 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagsmorgen.♥️♥️ Fin og god torsdagsmorgen ❤️❤️ 1
Delvis Skrevet torsdag kl 15:55 Skrevet torsdag kl 15:55 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Sånn da var registerreim skifta og alt gikk bra tut og kjør i 100 000 km til 😀 Kjempebra jobba det @Maskinfører 👍☺️ 1 2
Maskinfører Skrevet torsdag kl 16:39 Forfatter Skrevet torsdag kl 16:39 Delvis skrev (42 minutter siden): Kjempebra jobba det @Maskinfører 👍☺️ Ja er det har du sett bilder nå ? 👍😀 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:41 Skrevet torsdag kl 16:41 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja er det har du sett bilder nå ? 👍😀 Delvis skrev (44 minutter siden): Kjempebra jobba det @Maskinfører 👍☺️ Maskinfører skrev (1 time siden): Fin og god torsdagsmorgen ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn da var registerreim skifta og alt gikk bra tut og kjør i 100 000 km til 😀 Delvis skrev (1 time siden): Da ble det komletorsdag på meg. og da ble det som vanlig mye, sprekkmett nå 😏 MR SPEED skrev (2 timer siden): MR SPEED skrev (3 timer siden): MR SPEED skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet torsdag kl 16:52 Forfatter Skrevet torsdag kl 16:52 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ Fin og god Torsdagskveld ❤️❤️ 1
Delvis Skrevet torsdag kl 16:55 Skrevet torsdag kl 16:55 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja er det har du sett bilder nå ? 👍😀 Regnet med de var lagt inn før, og så bilder nå ja to sider tilbake. Svær jobb! 😎👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå