Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1
Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja slipper heldigvis kateter nå da 😀 Det merker du 😆 når du får vanndrivende må du tisse, masse 🥰 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Tussi skrev (Akkurat nå): Det merker du 😆 når du får vanndrivende må du tisse, masse 🥰 Ja flyr på dass hele tia 😀🥰 2
Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja flyr på dass hele tia 😀🥰 Kan tenke meg det ja 😅 2
Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja flyr på dass hele tia 😀🥰 Nå skrur jeg mobilen på flymodus, er på danskebåten, lykke til 😆 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Tussi skrev (18 minutter siden): Nå skrur jeg mobilen på flymodus, er på danskebåten, lykke til 😆 Danskebåten ja god tur 😀 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Tussi skrev (20 minutter siden): Kan tenke meg det ja 😅 Ja 😀 1
MR SPEED Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Drakk bare appelsin juice ikke cola merket det ses faen skapet sorry jesus er over 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai MR SPEED skrev (17 minutter siden): Drakk bare appelsin juice ikke cola merket det ses faen skapet sorry jesus er over Vi ønsker deg en fin og god 8.maikveld.♥️♥️
Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (3 timer siden): Danskebåten ja god tur 😀 Takk, nå er jeg snart hjemme 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Tussi skrev (40 minutter siden): Takk, nå er jeg snart hjemme Det er bra 😀 2
Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai SVK2 skrev (9 minutter siden): Danskebåten: Heh, var sikkert noen av dem på båten også ja 😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai SVK2 skrev (14 minutter siden): Danskebåten: 👨🦰👩🦰👍👍 1
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai 129/89 var blodtrykket samt 20 Piller til frokost 😀 2
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai Da slapp jeg heldigvis operasjon og mulig utskriving til uka 😀 1
SVK2 Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai 3 hours ago, Maskinfører said: 129/89 var blodtrykket samt 20 Piller til frokost 😀 2 hours ago, Maskinfører said: Da slapp jeg heldigvis operasjon og mulig utskriving til uka 😀 Så bra! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå