Tussi Skrevet 28. april Skrevet 28. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Tussi er innlagt på sykehus ☹️☹️ Uff, glad du tagger meg så ser jeg det... har likt tråden men jeg får ingen mld. Uff, veldig høyt blodtrykk, har de sagt noe om hvorfor de tror det er slik? Får du noe behandling nå? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Skrevet 28. april Maskinfører skrev (14 minutter siden): @Tussi er innlagt på sykehus ☹️☹️ Vi har tenkt på deg, går det bedre med deg nå??🥰🥰 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja våre også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1
SVK2 Skrevet 28. april Skrevet 28. april Jeg fikk melding av tvillingene om at @Maskinfører er lagt inn på sykehus pga høyt blodtrykk. God bedring! ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april SVK2 skrev (Akkurat nå): Jeg fikk melding av tvillingene om at @Maskinfører er lagt inn på sykehus pga høyt blodtrykk. God bedring! ❤️ Tusen takk @SVK2 ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Vi har tenkt på deg, går det bedre med deg nå??🥰🥰 Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Tussi skrev (25 minutter siden): Uff, glad du tagger meg så ser jeg det... har likt tråden men jeg får ingen mld. Uff, veldig høyt blodtrykk, har de sagt noe om hvorfor de tror det er slik? Får du noe behandling nå? Ja det var på 233 jeg skal behandles snart med medisiner ❤️❤️ 2
SVK2 Skrevet 28. april Skrevet 28. april 3 minutes ago, Maskinfører said: Ja det var på 233 jeg skal behandles snart med medisiner ❤️❤️ Håper du snart får ned blodtrykket. 2
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april SVK2 skrev (1 minutt siden): Håper du snart får ned blodtrykket. Ja jeg også ❤️ ❤️ 1
SVK2 Skrevet 28. april Skrevet 28. april Just now, Maskinfører said: Ja jeg også ❤️ ❤️ Vet du hvorfor du har så høyt blodtrykk? 1
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april SVK2 skrev (6 minutter siden): Vet du hvorfor du har så høyt blodtrykk? Aner ikke ☹️
SVK2 Skrevet 28. april Skrevet 28. april Just now, Maskinfører said: Aner ikke ☹️ Håper de på sykehuset snart finner det ut og får løst problemet. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Skrevet 28. april Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️
Tussi Skrevet 28. april Skrevet 28. april Maskinfører skrev (19 minutter siden): Ja det var på 233 jeg skal behandles snart med medisiner ❤️❤️ Uff det var voldsomt, godt at koden passer på deg nå 🥰🥰🥰🥰 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Skrevet 28. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ Vi sender varme tanker og varme klemmer tilbake ❤️❤️
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Tussi skrev (21 minutter siden): Uff det var voldsomt, godt at koden passer på deg nå 🥰🥰🥰🥰 Ja det er det 🥰🥰🥰🥰 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Skrevet 28. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi sender varme tanker og varme klemmer tilbake ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Skrevet 28. april Maskinfører skrev (21 minutter siden): Ja våre også ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå