Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Tussi skrev (2 minutter siden): Haha jeg liker den sangen 😆 jeg er fisedame 😆 Å er du det du? Det er ikke jeg 😂😂😂😂 Jeg er så prippen jeg 😂😂😂😂 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Å er du det du? Det er ikke jeg 😂😂😂😂 Jeg er så prippen jeg 😂😂😂😂 Denne er artig 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Jeg dauer av latter 😂😂😂😂🏆🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Tussi skrev (10 minutter siden): Denne er artig Skjønner ikke helt hvordan han klarer det der men.... Jaja han har vel øvd 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt hvordan han klarer det der men.... Jaja han har vel øvd 😂😂😂😂 Han har øvd ja, sjekk denne, det er Tussi sin gave til @Maskinfører ikveld 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Denne er jo også søt da..... Ikke det, katter kan fise de også, ikke noe fare med det...... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Denne er til deg @MR SPEED❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Elsker denne sangen her 🌫️🌫️🌫️🌫️🌫️🌫️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (17 minutter siden): Kos deg 😊😊😊 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (2 timer siden): Hvordan syns du det var da? Da jeg hadde fått de nålene Åsen var det…..Smertene i ryggen var være da så brydde meg ikke om de nålene var ikke så ille da… synes skjente det litt da så mye har opplevd være ting att ei sykesøster stakk nåla in ut prøvde si fra jo sa rolig tenkte kunde banne der da ho var sikkert ny BEGYNDER da I like ❤️ROCK N ROLL AND SEX DRUGS ♥️ ROCK N ROLL YES I LIKE SEX YES I LKE 😡DRUGS NOOOOOO I NOT LIKE SORRY😡 😡FUCK DRUGS ARE BADE 😡 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Entern skrev (30 minutter siden): Kos deg 😊😊😊 Takk det gjør jeg 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fintirsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (40 minutter siden): Takk det gjør jeg 😀😀😀 Bra😊😊😊😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fintirsdagskveld.♥️♥️ Takk det samme 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Entern skrev (4 minutter siden): Takk det samme 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en fin tirsdagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en fin tirsdagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Entern skrev (4 minutter siden): 😊😊☺️☺️ 🥰🥰😊😊 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå