Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Tusen takk de gode ord varmer ❤️😊😻🐶🥰

Bare hyggelig det, du fortjener å gode ord og varme tanker og store klemmer fra oss alle sammen ❤️😊😻🐶🥰

❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍💖

Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden):

Varme tanker til deg @Maskinfører❤️❤️

Du er god ❤️ ❤️ 

Helt enig 😃🐶🥰🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Nei det er bare og gi faen i å ringe kartverket for der var jeg nr 24 i køen så er bare og gi opp tydelig at de kunne prioritere vanlige folk det er nok de som setter bort jobben som prioriteres de har allerede jobbet i 4 timer og E-posten er ikke besvart så mest sannsynligvis så ble brevet lagt til siden i butikken og aldri sendt sikkert den pakka står det bare estimert leveringstid i går og sånn har det vært siden forrige onsdag så 😡😡😡😡😡 det brevet ble sendt forrige mandag så det tar ikke en uke til Hønefoss tinglysning skal gå 2 dager så de er nok sendt i retur uten tinglysning ☹️☹️ så da får man ikke gjort noe mere så lenge huset ikke står i mitt navn ☹️☹️

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 minutter siden):

Bare hyggelig det, du fortjener å gode ord og varme tanker og store klemmer fra oss alle sammen ❤️😊😻🐶🥰

❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍💖

Helt enig 😃🐶🥰🥳

Ja jeg gjør det dere også 😀 ❤️😊😊🐶🐶🥰🥰 ♥️💓💓🧡💛💚💙💜🖤🤎🤎🤍🤍💖

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (19 minutter siden):

Tusen❤️takk 😃 Vi er litt slitne i dag, spesiellt Alfred. Det ble altfor mye løping i sola for han i går 😆🐶🥰 Vi krysser uansett fingre og poter for deg og papirene dine 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰

Bare ❤️koselig :D Dere er sklitne idag ja det blir i alle fall jeg i kveld for skal fjerne varmtvannsberederen i kveld og få tømt den ja blir mye løping på hunder lurer på åssen det er å være det 🤔 ja tusen takk men jeg tviler 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (54 minutter siden):

Nei det er bare og gi faen i å ringe kartverket for der var jeg nr 24 i køen så er bare og gi opp tydelig at de kunne prioritere vanlige folk det er nok de som setter bort jobben som prioriteres de har allerede jobbet i 4 timer og E-posten er ikke besvart så mest sannsynligvis så ble brevet lagt til siden i butikken og aldri sendt sikkert den pakka står det bare estimert leveringstid i går og sånn har det vært siden forrige onsdag så 😡😡😡😡😡 det brevet ble sendt forrige mandag så det tar ikke en uke til Hønefoss tinglysning skal gå 2 dager så de er nok sendt i retur uten tinglysning ☹️☹️ så da får man ikke gjort noe mere så lenge huset ikke står i mitt navn ☹️☹️

Nei altså det kommer jo an på hvor viktig dette er for deg, og hvor langt du er villig til å gå for å få det som du vil....

Skjønner at du er rimelig frustrert over situasjonen slik den fremstår per idag...

Husker jeg var veldig oppgitt på NAV en periode i forhold til køsystem på tlf, men nå er det slik at man kan trykke på en tast så ringer de deg opp, uten at man mister plassen i tlfkøen....

Ellers så går det an å sende en purremail.

Vet om noen som har mast så mye på dem type hver dag, at dem er blitt så lei at dem bare ordner opp, for de orker ikke mer mas fra dem 😂😂😂.

Så det er mange strategier som kan taes i bruk hvis man vil 😂😂😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (27 minutter siden):

171326227927121759453906441845.jpg

Vannet finner veier der ingen andre ofte kan.

"Force Of Nature" 

Elsker vann 🌊🌊🌊

I flere former også 🫧🫧🫧💧💧💧🌧️🌧️🌧️❄️❄️❄️🌫️🌫️🌫️🌈🌈🌈.

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær 😂🏆

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (21 minutter siden):

Nei altså det kommer jo an på hvor viktig dette er for deg, og hvor langt du er villig til å gå for å få det som du vil....

Skjønner at du er rimelig frustrert over situasjonen slik den fremstår per idag...

Husker jeg var veldig oppgitt på NAV en periode i forhold til køsystem på tlf, men nå er det slik at man kan trykke på en tast så ringer de deg opp, uten at man mister plassen i tlfkøen....

Ellers så går det an å sende en purremail.

Vet om noen som har mast så mye på dem type hver dag, at dem er blitt så lei at dem bare ordner opp, for de orker ikke mer mas fra dem 😂😂😂.

Så det er mange strategier som kan taes i bruk hvis man vil 😂😂😂

Nei for meg er det ikke viktig bestilte rørdelene klokken 04:00 på morgenen  sender jeg en E-Post med avbestilling og sånt 09:00 fikk jeg beskjed om at det var forsent og deler allerede sendt til meg og sånt fant en annen måte å gjøre det på men det var for sent nei jeg kom igjennom etter å ha hørt hu kjærringa gjenta seg selv i en halvtime hører stemmen i hodet ennå nei er sånn :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Nei for meg er det ikke viktig bestilte rørdelene klokken 04:00 på morgenen  sender jeg en E-Post med avbestilling og sånt 09:00 fikk jeg beskjed om at det var forsent og deler allerede sendt til meg og sånt fant en annen måte å gjøre det på men det var for sent nei jeg kom igjennom etter å ha hørt hu kjærringa gjenta seg selv i en halvtime hører stemmen i hodet ennå nei er sånn :( 

Hvordan henger dette sammen med Kartverket og det greiene der?

Her er jeg fryktelig dum kjenner jeg på...

Er så liten jeg vettu...

Forstår ikke så mye...

Jeg forstår det jeg forstår......

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (19 minutter siden):

Nei for meg er det ikke viktig bestilte rørdelene klokken 04:00 på morgenen  sender jeg en E-Post med avbestilling og sånt 09:00 fikk jeg beskjed om at det var forsent og deler allerede sendt til meg og sånt fant en annen måte å gjøre det på men det var for sent nei jeg kom igjennom etter å ha hørt hu kjærringa gjenta seg selv i en halvtime hører stemmen i hodet ennå nei er sånn :( 

Ja de tlf damene kan ha litt skingrende stemme av og til....

Kan være enig i det 😂

Jeg kan ha litt slik stemme selv tror jeg 😆🥴🥹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...