Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at den godestemningen har gjenerobret denne tråden her.♥️♥️ Jeg også 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (1 minutt siden): Jeg også 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er helt enige. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige. Enighetsgjengen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️ Beste gjengen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (11 minutter siden): Beste gjengen 😊😊☺️☺️ Det roper Cassidy Tvillingene Hurra Hurra for. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️🥰🥰 Tusen takk samme tilbake ❤️❤️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk samme tilbake ❤️❤️🥰🥰 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Sitter å tenker hvor har blitt av kjøpe ps5 kontakt deksel feste på strøm kabelen da er ikke bilder 👎👎👎👎 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Cassidy Tvillingene kommer inn her for å se om det er flere enn oss som er våkne her i natt.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samme her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Trippelure skrev (5 timer siden): Jeg syns du virker som en god og snill mamma 😃🐶🥰 skulle ønske jeg hadde det da jeg var liten. Men begge foreldrene mine kalte meg dum hele tiden og masse annet (du har jo hørt litt om det tidligere her). Men de kalte meg mest dum fordi de var dumme sjøl, og sånm er det med mange som kjefter og kaller andre stygge ting. Og man har det bedre uten sånne folk. Men jeg gikk i mange år og trodde jeg var dum, for jeg begynnte jo å tro på det de sa etterhvert, sånn er det når voksne og foreldre sier stygge ting til barn. Men så ble jeg utredet for aspergers syndrom da jeg ble voksen. Og en del av den utredningen er en veldig omfattende iq og evne test, og da fikk jeg vite at jeg egentlig er veldig smart. Og det hjalp veldig på selvtillitten min, og nå vet jeg at det er de som er dumme 😁 Men barna dine, og spesiellt datteren din er heldig som har en så god og snill mamma som deg, med et hjerte av gull 💛😍🐶🥰 spesiellt viktig er det om pappaen deres kan finne på å si stygge ting som å kalle datteren din et problem. Så jeg er enig med N-4KO om at du fortjener det beste 🍀☘️💛🐶🥰 Ja man kan fort begynne å tro på slike ting selv ❤️. Her føler jeg at jeg forstår veldig godt hva du mener. Ingen fortjener å bli kalt dumme.... "Stupid is as Stupid does" Tror dette faktisk var et sitat fra filmen Dum og Dummere eller Forest Gump 😂😂😂😂 Husker ikke 😂😂😂😂. Noen mennesker har bare ikkje bedre vett, og dem syns jeg faktisk synd på merker jeg..... Før ble jeg sint på dem, men det har jeg slutta med... Bortkasta energi rett og slett..... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Trippelure skrev (5 timer siden): Det har værr litt sur og kald vind her også, men det er fortsatt klarvær. Og så blir det minusgrader nå straks 😁 Har ikke dere lært at det fins ikke dårlig vær, bare dårlig klær? 🤪🤪🤪 Jepp 🏆 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Det blir Høiax connected 200L smartbereder 2000w har bestemt meg for det 11 530,- 3 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk 😍 det gleder meg og da kan jeg gi dere masse klemmeklemmer tilbake. Og siden jeg er klemmemester så blir det gode klemmer. Klemmemester er en tittel jeg har fått tildelt av andre altså, så ikke mere selvskryt her nå. Men jeg elsker å gi og fågode klemmer 😃🤣😅😁💚💚🐶🥰 Jeg elsker og gode klemmer..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå