Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er bare snille og greie ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Det kan jeg bedømme selv... Ellers takk... Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke den kommentar de skrev var snilt nei..... De var kjempesnille😀 Du kjenner ikke MR SPEED like godt som dem 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (1 minutt siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er bare snille og greie ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at du også er snill og grei.♥️♥️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (8 minutter siden): Joda Ikke når jeg får vondt nei... Det er ikke snilt gjort nei... Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at hvis noen tuller med oss, så må de jo regne med at vi tuller tilbake. Nemlig😊😊☺️☺️👍👍 Og MR SPEED tuller jo med alle hele tiden så da må han tåle at vi tuller tilbake 😀😀 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): De var kjempesnille😀 Du kjenner ikke MR SPEED like godt som dem 😉 Det trenger ikke du å skrive til meg... Det kan jeg finne ut av selv.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): De var kjempesnille😀 Du kjenner ikke MR SPEED like godt som dem 😉 Cassidy Tvillingene vet jo at @MR SPEED kodder fælt med oss, og vi kødder med han, det er sånn vi gjør her.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Det kan jeg bedømme selv... Ellers takk... Er ikke så sikker…😉 Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ikke når jeg får vondt nei... Det er ikke snilt gjort nei... Altså, de sa eller gjorde ikke noe slemt. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet jo at @MR SPEED kodder fælt med oss, og vi kødder med han, det er sånn vi gjør her.😉😉 Nemlig, sånn er det her 😁😁👍👍 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (1 minutt siden): Nemlig😊😊☺️☺️👍👍 Og MR SPEED tuller jo med alle hele tiden så da må han tåle at vi tuller tilbake 😀😀 Kan hende han er sliten.... Da kan man tåle mindre... Det gjør jeg merker jeg, for jeg er kjempe sliten.... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (1 minutt siden): Er ikke så sikker…😉 Altså, de sa eller gjorde ikke noe slemt. Det synes jeg.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (1 minutt siden): Nemlig😊😊☺️☺️👍👍 Og MR SPEED tuller jo med alle hele tiden så da må han tåle at vi tuller tilbake 😀😀 Cassidy Tvillingene begynner å kjenne humoren til SPEEDY temmelig godt nå vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene begynner å kjenne humoren til SPEEDY temmelig godt nå vi.😊😊 Så hvorfor gikk han da? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Kan hende han er sliten.... Da kan man tåle mindre... Det gjør jeg merker jeg, for jeg er kjempe sliten.... Ja det kan jo hende men da får han heller si det da Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Det synes jeg.... Da er vi uenige om det, og så er vi ferdige med det, og går videre Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (2 minutter siden): Nemlig, sånn er det her 😁😁👍👍 Ja Cassidy Tvillingene husker at vi også ble litt satt ut av @MR SPEED da vi var yngre tenåringer og nye her på forumet før vi ble kjente med han. Men nå så kjenner vi han, og da digger vi humoren hans.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Så hvorfor gikk han da? Det gjør han innimellom, det er bare en greie Han er litt uforutsigbar sånn. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Cassidy Tvillingene trekker oss vekk fra denne tråden nå, for nå ser vi at det holder på å brygge opp til dårlig stemning her. Så ha det så lenge her i tråden.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene husker at vi også ble litt satt ut av @MR SPEED da vi var yngre tenåringer og nye her på forumet før vi ble kjente med han. Men nå så kjenner vi han, og da digger vi humoren hans.♥️♥️ Ja man må liksom venne seg litt til den humoren hans 😅😀 Første gang han ville jeg skulle klikke på en lenke ville jeg ikke fordi jeg ikke kjente han så godt og ikke ante hva det var og da ble han rasende og var fraværende i flere dager 😆😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (1 minutt siden): Det gjør han innimellom, det er bare en greie Han er litt uforutsigbar sånn. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (1 minutt siden): Ja det kan jo hende men da får han heller si det da Da er vi uenige om det, og så er vi ferdige med det, og går videre Kan hende han ikke orker det.... Ja det er vi uenige om kjenner jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå