Entern Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at april er en fin måned uansett vær.😊😊 Det er jeg enig i 😊😊👍👍 så koselig med all fuglesangen 🐦🐦🎼🎼 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (23 minutter siden): Dyr er fantastiske vesner som absolutt gir ro i sjela og mestringsfølelse 🐈⬛🐴🐶🥰 De dømmer en jo ikke så lenge man er snill med de. Godt å høre at du har hatt en bra dag med dyra 💛🐶🥰 Ja denne dagen har vært rett og slett magisk 💛. Ja dyra er nydelige sånn, bare man ser sjelen dems så kan de komme til deg ❤️. Mennesker kan være veldig dømmende synes jeg av og te.... Jeg kjenner at jeg bryr meg overhodet ikke om noen dømmer meg.... Jeg vet at jeg er snill og god jeg.... Dyra viser meg jo det 💛 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Entern skrev (4 minutter siden): Det er jeg enig i 😊😊👍👍 så koselig med all fuglesangen 🐦🐦🎼🎼 Ja Cassidy Tvillingene elsker fuglesang om våren.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene elsker fuglesang om våren.♥️♥️ Ja det er så nydelig🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (26 minutter siden): Nei, det er fortsatt is på vannet. Men det var smeltet 1-2 meter langst kanten, så valpen vasset og hoppet rundt. Og etterpå gikk vi forbi en bekk som var litt dyp, og der ville absolutt valpen drikke. Men han hoppet litt mye rundt og plutselig skled han uti, så han har badet i dag 🤣🤣🤣🐶🥰 Så han har det ja 😂😂😂😂. Fort gjort det da 😂😂😂😂. Herlig å lese 😂🐶🏆 Får håpe han ikke fikk panikk da.... Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Nice, jeg hørte masse på ZZ Top i går 😎👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Tro det eller ei så har jeg faktisk hørt på disse mannfolka før 😂😂😂😂. Broren min hørte på ZZ Top 😂😂😂😂 Så dette var litt morsomt synes jeg 😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger både ZZ Top og John Fogerty, John Fogerty var vokalisten i Creedence Clearwater Revival.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Entern skrev (9 minutter siden): Ja det er så nydelig🥰🥰 Cassidy Tvillingene elsker å høre fuglesang når vi går på tur i skogen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Dette her er faktisk lyd i farger 😂😂😂😂 https://beatpainter.com/ Så kan du jo teste det ut hvis du vil 😂😂😂😂 Sangen nedenfor er synget av barn i barnehagen 😂😂😂😂. Så hver gang de sang en strofe så kom det farge på skjermen 👌. Magisk det vettu 😉. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker å høre fuglesang når vi går på tur i skogen.♥️♥️ Ja det er veldig koselig ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): Ja denne dagen har vært rett og slett magisk 💛. Ja dyra er nydelige sånn, bare man ser sjelen dems så kan de komme til deg ❤️. Mennesker kan være veldig dømmende synes jeg av og te.... Jeg kjenner at jeg bryr meg overhodet ikke om noen dømmer meg.... Jeg vet at jeg er snill og god jeg.... Dyra viser meg jo det 💛 Ja jeg liker ofte dyr bedre enn mennesker. Og dyra pleier å digge meg, og det er jo ikke noe rart siden jeg digger dyra 😆🐶🥰 Det minner meg på en sang jeg digger... 😁 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger både ZZ Top og John Fogerty, John Fogerty var vokalisten i Creedence Clearwater Revival.♥️♥️ Jeg også, helt enig 🥳 Hmm, lenge side jeg har hørt på CCR nå, tror jeg setter det på 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja jeg liker ofte dyr bedre enn mennesker. Og dyra pleier å digge meg, og det er jo ikke noe rart siden jeg digger dyra 😆🐶🥰 Det minner meg på en sang jeg digger... 😁 Cassidy Tvillingene synes at dette er en koselig sang.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): Så han har det ja 😂😂😂😂. Fort gjort det da 😂😂😂😂. Herlig å lese 😂🐶🏆 Får håpe han ikke fikk panikk da.... Jo han fikk faktisk litt panikk, eller en kalddusj da... Så han spratt veldig fort opp igjen 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Ja det er veldig koselig ❤️ ❤️ ♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at fuglesang er god meditasjon for sjelene våre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en koselig sang.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg også, helt enig 🥳 Hmm, lenge side jeg har hørt på CCR nå, tror jeg setter det på 🤩🐶🥰 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (Akkurat nå): 💚💚🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå