Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (1 time siden):

Hei hei på en alle tiders torsdag 🙂
Der er ei bok som heter det "Alle tiders torsdag". De lå hjemme lenge, hadde tenkt å lese den og så forsvant den. Har glemt den men kom på den nå.
 

Heihei, ja det har du helt rett i, dette er en alle tiders torsdag 😃 Hos meg startet dagen med høljeregn, så tåke og til slutt en strålenede, varm og nesten skyfri solskinnsdag 🌞 Så nå har jeg gått lang tur med valpen til et badevann. Årets først T-shorte dag 🐶🥰  Den boken har jeg ikke lest, men det kan vi få endret på, takk for tips 😁👍

Endret av Trippelure
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 time siden):

Jeg var inne hos hestene idag, og da var det en svart katt der. Jeg vet at han heter Ola så jeg satt meg ned på grusen, så kom han og la seg i fanget mitt.

Han var så utrolig kjælen, og responderte på meg på en måte som jeg aldri har opplevd før. Kjente selv at jeg ble helt fascinert. 

Han kunne liksom ikke få nok kos av meg ❤️.

 

Så gikk jeg inn til hestene, og prøvde og lokke på dem med joik som jeg har lært meg, og det funka! De virka mer kontaktsøkende på en måte, og det var kjempegøy synes jeg. Jeg elsker jo dyr, og det virker som om dem merker det ❤️. Eneste forskjellen er at nå legger jeg merke til det sjøl og. Føler meg mer våken og varsom på en måte.

Fine opplevelser er det ihvertfall, og det har bidratt til at jeg får økt mestringsfølelse, og jeg føler meg ikke så alene lenger ❤️

Vet at jeg kan bare gå en tur til hestene så får jeg ro i sjela. Det er en utrolig god følelse ❤️. Elsker det ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har smakt smalahove, og vi synes at det var skikkelig godt. Det ligner på pinnekjøtt på smaken.😋😋

Spiste der øyene? 😂😂😂😂

Pinnekjøtt er kjempegodt, elsker det 👌.

Er noe av det beste jeg får.

Jeg har pleid å legge poteter under pinnekjøttet istedenfor pinner, og potetene blir utrolig gode. 

Åååå nå fikk jeg lyst på pinnekjøtt 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (2 timer siden):

Elsker denne 😂😂😂😂

I bhglærer utdanningen min så skulle vi lage vors en rollefigur. Siden jeg elsker bakvendtland så valgte jeg å være en bakvendt karakter. I sekken hadde jeg rekvisitter som jeg brukte.

Husker det var ei lita jente på to år som tok meg på puppene 😂😂😂😂.

Var nesten så jeg følte ho måtte sjekke om jeg faktisk var mann eller dame 😂😂😂😂

Det var herlig synes jeg 😂😂😂😂

Et av mine beste minner 🤣👌

Screenshot_20240411-173241.png

Screenshot_20240411-173256.png

Så nei jeg er ikke snau og jeg er ikke flau 😂😂😂😂.

" I can be whatever u need me to be"  😂😂😂😂

Endret av Oxalidaceaee
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at regnet har høljet ned i Bergen i dag også, men vi synes at det er fint. For naturen trenger litt regn samtidig som den trenger solskinn for at ting skal kunne vokse og gro.😊😊

Helt enig 🥳 Men her har det vært så mye regn og tåke i det siste, og sur vind de få gangene det har vært sol. Så det var skikkelig digg med en varm solskinndag etter at det startet med tåke og regn. Sånn sett var det en perfekt dag med all slags vær 😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (16 minutter siden):

Heihei, ja det har du helt rett i, dette er en alle tiders torsdag 😃 Hos meg startet dagen med høljeregn, så tåke og til slutt en strålenede, varm og nesten skyfri solskinnsdag 🌞 Så nå har jeg gått lang tur med valpen til et badevann. Årets først T-shorte dag 🐶🥰  Den boken har jeg ikke lest, men det kan vi få endret på, takk for tips 😁👍

Så koselig 😀.

Badet du? 😂

Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden):

Jeg var inne hos hestene idag, og da var det en svart katt der. Jeg vet at han heter Ola så jeg satt meg ned på grusen, så kom han og la seg i fanget mitt.

Han var så utrolig kjælen, og responderte på meg på en måte som jeg aldri har opplevd før. Kjente selv at jeg ble helt fascinert. 

Han kunne liksom ikke få nok kos av meg ❤️.

 

Så gikk jeg inn til hestene, og prøvde og lokke på dem med joik som jeg har lært meg, og det funka! De virka mer kontaktsøkende på en måte, og det var kjempegøy synes jeg. Jeg elsker jo dyr, og det virker som om dem merker det ❤️. Eneste forskjellen er at nå legger jeg merke til det sjøl og. Føler meg mer våken og varsom på en måte.

Fine opplevelser er det ihvertfall, og det har bidratt til at jeg får økt mestringsfølelse, og jeg føler meg ikke så alene lenger ❤️

Vet at jeg kan bare gå en tur til hestene så får jeg ro i sjela. Det er en utrolig god følelse ❤️. Elsker det ❤️

Dyr er fantastiske vesner som absolutt gir ro i sjela og mestringsfølelse 🐈‍⬛🐴🐶🥰 De dømmer en jo ikke så lenge man er snill med de. Godt å høre at du har hatt en bra dag med dyra 💛🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden):

Så koselig 😀.

Badet du? 😂

Nei, det er fortsatt is på vannet. Men det var smeltet 1-2 meter langst kanten, så valpen vasset og hoppet rundt. Og etterpå gikk vi forbi en bekk som var litt dyp, og der ville absolutt valpen drikke. Men han hoppet litt mye rundt og plutselig skled han uti, så han har badet i dag 🤣🤣🤣🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Helt enig 🥳 Men her har det vært så mye regn og tåke i det siste, og sur vind de få gangene det har vært sol. Så det var skikkelig digg med en varm solskinndag etter at det startet med tåke og regn. Sånn sett var det en perfekt dag med all slags vær 😃🐶🥰

Cassidy Tvillingene forstår at du har hatt en typisk aprildag med skiftende vær.😊😊

Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden):

Spiste der øyene? 😂😂😂😂

Pinnekjøtt er kjempegodt, elsker det 👌.

Er noe av det beste jeg får.

Jeg har pleid å legge poteter under pinnekjøttet istedenfor pinner, og potetene blir utrolig gode. 

Åååå nå fikk jeg lyst på pinnekjøtt 😂😂😂😂

Cassidy Tvillingene synes at øyet og tungen er det beste på hele smalahove vi.😋😋

Lenke til kommentar
Delvis skrev (55 minutter siden):

Interessant 👍Legger den til på lista for neste gang 🙂

Akkurat nå leser jeg en bok på Engelsk. "The Death and Rebirth of the Seneca"

Er den god? :) 

(Når det gjelder Steinbeck skrev han veldig bra men de store klassikerne hans var veldig tragiske alle sammen -Vredens Druer, Østenfor Eden, Om Mus og Menn - de er bra men jeg liker best de morsomme bøkene om dagdrivergjengen, og reiseskildringen «Turen med Charley» (Charley var hunden hans))

Jeg leser mest engelsk selv :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (31 minutter siden):

Heihei, ja det har du helt rett i, dette er en alle tiders torsdag 😃 Hos meg startet dagen med høljeregn, så tåke og til slutt en strålenede, varm og nesten skyfri solskinnsdag 🌞 Så nå har jeg gått lang tur med valpen til et badevann. Årets først T-shorte dag 🐶🥰  Den boken har jeg ikke lest, men det kan vi få endret på, takk for tips 😁👍

Anbefaler den boka :) er fin og morsom :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at regnet har høljet ned i Bergen i dag også, men vi synes at det er fint. For naturen trenger litt regn samtidig som den trenger solskinn for at ting skal kunne vokse og gro.😊😊

Helt enig 😀😀

Her i Oslo regner det på formiddagen og er solskinn på ettermiddagen 😅😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Dostojevskij's Brødrene Karamasov på Mammutsalg i år, men har ikke helt fått meg til å starte på den enda... 😅 Så faktisk noen Steinbeck bøker om dagdrivergjengen da jeg var innom en bruktbutikk i dag. Men kjøpte den ikke for jeg har tenkt meg på loppemarket i helgen 📚🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Jeg kjøpte Dostojevskij's Brødrene Karamasov på Mammutsalg i år, men har ikke helt fått meg til å starte på den enda... 😅 Så faktisk noen Steinbeck bøker om dagdrivergjengen da jeg var innom en bruktbutikk i dag. Men kjøpte den ikke for jeg har tenkt meg på loppemarket i helgen 📚🐶🥰

Anbefaler dagdrivergjengen 👍 Brødrene Karamasov har jeg lest to ganger, den er veldig veldig god 😊👍

Loppemarked høres gøy og hyggelig ut 🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...