MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Eg har det bra eg e fornøyd og gla' 😃🐶🥰 Har dere det bra? Er dere fornøyd og gla'? Kom ditt jeg kom sist gang har laget 2 håndgranater da som blåse hue ødelegge sprenge zombiene da 👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Kom ditt jeg kom sist gang har laget 2 håndgranater da som blåse hue ødelegge sprenge zombiene da 👍 Det høres bra ut 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Jeg liker både Fredrikstad og Tønsberg, Sarpsborg og Sandefjord liker jeg ikke like godt 😁🤪 Ja det er fint på disse plassene @Trippelure 😉😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Det er søsteren min også 😆 Sorry skrev feil født i Tønsberg vokst opp i Sarpsborg og er tilbake på rette stedet 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (8 minutter siden): @Maskinfører er født i Sarpsborg da Tønsberg 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Tror jeg hiver meg i Sølvreven og kjører en tur til Rema 1000 og tar med en flaske taffelvann er Tørst Toyotaen står på Sommerdekk 😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (15 minutter siden): Tror jeg hiver meg i Sølvreven og kjører en tur til Rema 1000 og tar med en flaske taffelvann er Tørst Toyotaen står på Sommerdekk 😀 God tur 🍀☘️😻😻😊🐶🥰 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Tønsberg 😀 Tror @MR SPEED mente at han selv er født i Sarpsborg, det er søsteren min også. Det var på Sarpsborg sykehus at fødeavdelingen lå før, så mange østfollingær er født der da 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (10 timer siden): ønsker dere en fintorsdag også ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Cassidy Tvillingene Digger bildene som du poster her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 time siden): God tur 🍀☘️😻😻😊🐶🥰 Tror @MR SPEED mente at han selv er født i Sarpsborg, det er søsteren min også. Det var på Sarpsborg sykehus at fødeavdelingen lå før, så mange østfollingær er født der da 😁🐶🥰 Åja hehe sorry var bare litt opptatt ja det vet jeg husær gamle sykehuset 😀 ikke så langt fra Torvet 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åja hehe sorry var bare litt opptatt ja det vet jeg husær gamle sykehuset 😀 ikke så langt fra Torvet 😀 Takk 🍀🍀😻😻😊🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Åja hehe sorry var bare litt opptatt ja det vet jeg husær gamle sykehuset 😀 ikke så langt fra Torvet 😀 Hvis du mente det sykehuset i Fredrikstad så er det leiligheter der er ikke sykehus mere. nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (7 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene forsov oss i dag, vi sov helt til klokken 21.00. I kveld.😊😊😉😉 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april 12 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene forsov oss i dag, vi sov helt til klokken 21.00. I kveld.😊😊😉😉 Helt fucka døgnrytme ass. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene forsov oss i dag, vi sov helt til klokken 21.00. I kveld.😊😊😉😉 Ja men det er godt 😊😊😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (19 minutter siden): Hvis du mente det sykehuset i Fredrikstad så er det leiligheter der er ikke sykehus mere. nå Æhh Sarpsborg 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Quakecry skrev (3 minutter siden): Helt fucka døgnrytme ass. Cassidy Tvillingene synes at vi har ganske grei døgnrytme vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå