Gå til innhold

Anmeldelse: Avatar: Frontiers of Pandora


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Walkyrje skrev:
Jeg liker spillet så godt at jeg så begge avatar filmene på nytt for 3 gang her om dagen. Enig med anmelder ang ai på noen av fiender. Og basene er et mareritt av og til. Feiler man må man gjøre hele greia på nytt.
Driver du med en større base så starter det der du døde så da starter man ikke på nytt med alt heldigvis!
Lenke til kommentar
Tror det kommer veldig an på hvordan man liker filmene. For min del kunne overskriften også vært om filmene, men jeg innser jo at det finnes en veldig stor del av folk der ute som er helt uenige i meg om det. Vil tippe historie og verden gir dem betydelig mer. Men så langt har jeg hatt det helt greit med spillet, men anbefaler alle å sette på explorer mode.
Lenke til kommentar
Tåka skrev:
Walkyrje skrev:
Jeg liker spillet så godt at jeg så begge avatar filmene på nytt for 3 gang her om dagen. Enig med anmelder ang ai på noen av fiender. Og basene er et mareritt av og til. Feiler man må man gjøre hele greia på nytt.
Driver du med en større base så starter det der du døde så da starter man ikke på nytt med alt heldigvis!
Takker for info. Har ikke fått spilt så mye grunnet frue, unger og denne Jula :) Så er bare lvl 6. Men skal få spilt litt igjen snart.
Lenke til kommentar
Baldini skrev (På 22.12.2023 den 1:44 AM):
WigNut skrev (På 21.12.2023 den 9:10 PM):
Ubisoft = spillet blir IKKE kjøpt eller prøvd engang.

Skulle vi bry oss? :D

Like mye som jeg bryr meg om hva du bryr deg om eller hva i hele tatt du bryr deg om 😂 da det er kun snakk om min mening om Ubisoft og alt de lager. Hva du bryr deg om kunne ikke brydd meg mindre og er ikke et tema engang 🙂. Kommenterer ikke ett spill på gamer.no for å få din eller andre sin reaksjon. Sier bare min mening om et spill fra et dritt selskap. Sånn moving on.

Endret av WigNut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Eplebit skrev (På 22.12.2023 den 2:30 AM):

Tror det kommer veldig an på hvordan man liker filmene. For min del kunne overskriften også vært om filmene, men jeg innser jo at det finnes en veldig stor del av folk der ute som er helt uenige i meg om det. Vil tippe historie og verden gir dem betydelig mer. Men så langt har jeg hatt det helt greit med spillet, men anbefaler alle å sette på explorer mode.

Hvorfor Explorer mode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...