Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 14 &15


Danielzu

Anbefalte innlegg

16 hours ago, BIlly Bones said:

City burde straffes slik de brøler og flokker seg rundt dommeren. Ikke vanskelig å tyde ordbruken til Haaland heller. Bortskjemt gjeng som svært sjeldent får dommeravgjørelser mot seg. Minst 4-5 gule kort burde blitt delt ut på slutten.

Det var en elendig avgjørelse så ikke rart det ble bråk. Synes forøvrig alle klubbenes supportere sutrer over at det bare er dem som får dommeravgjørelser mot seg. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagner skrev (1 minutt siden):

….Og ja, jeg gikk 1 minutt før kampen var over.

Godt med seier, men dette var fryktelig dårlig 

Var jo egentlig ikke det? Håpløst å slippe inn 2 cornere selvsagt, men Raya burde gjort det vesentlig bedre på 2. Og 3.

Angrepet flyter ålreit store deler av kampen. Slik som det har gjort siste kampene. Vesentlig bedre enn månedene før imo.  Havertz god i 90 min er fett i seg selv. Jævlig digg å få den på overtid av overtid for det var ingen ting og si på innsatsen etter Luton scoret 3. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (2 minutter siden):

Var jo egentlig ikke det? Håpløst å slippe inn 2 cornere selvsagt, men Raya burde gjort det vesentlig bedre på 2. Og 3.

Angrepet flyter ålreit store deler av kampen. Slik som det har gjort siste kampene. Vesentlig bedre enn månedene før imo.  Havertz god i 90 min er fett i seg selv. Jævlig digg å få den på overtid av overtid for det var ingen ting og si på innsatsen etter Luton scoret 3. 

Syns vi sliter med å få skikkelig grep på kampen, men vi er i det minste effektive foran mål, og ja det er gøy å se at havertz har begynt å blomstre.

Burde uansett være walk in the park å høvle over Luton

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...