Sviskepott Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Snart er det desembernatt. Ikke mange døgn igjen nå. Det regner og blåser som bare det hos meg og jeg er fremdeles glad for at det ikke kommer som snø. Jeg er våken for n`te gang i natt og alt er som det pleier. 1
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Pott holder fortet og nåde den som forstyrrer freden! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Maskinfører skrev (3 timer siden): Fin og god novembernatt 🥰🥰 ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Sviskepott skrev (1 time siden): Snart er det desembernatt. Ikke mange døgn igjen nå. Det regner og blåser som bare det hos meg og jeg er fremdeles glad for at det ikke kommer som snø. Jeg er våken for n`te gang i natt og alt er som det pleier. Vi har både hatt snø og regn her i Bergen i går.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden N-4K0 skrev (11 minutter siden): Pott holder fortet og nåde den som forstyrrer freden! Ja vi må oppføre oss vet du.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
75192 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden @Sviskepott https://www.youtube.com/@AceFrehleyUntoldLegacy 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden MR SPEED skrev (22 minutter siden): @Sviskepott https://www.youtube.com/@AceFrehleyUntoldLegacy ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden MR SPEED skrev (5 timer siden): ♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Så godt for dere da. Har ikke blitt noe middag her, men to småbiter laks er stekt og fortært. Godt! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Sviskepott skrev (19 minutter siden): Så godt for dere da. Har ikke blitt noe middag her, men to småbiter laks er stekt og fortært. Godt! Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰
Sviskepott Skrevet 57 minutter siden Forfatter Skrevet 57 minutter siden Ble før lønsj. Godt uansett ja. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Sviskepott skrev (29 minutter siden): Ble før lønsj. Godt uansett ja. Det er vi glade for å høre.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå