Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

N-4K0 skrev (16 timer siden):

Ja, det er i hvertfall ikke grønt her i Norge :p 

Men det er bare midlertidig og langt under det hvite, der ligger det grønne og gjør seg klar til å synes igjen. :) 

Entern skrev (13 timer siden):

Nei nå kommer 🌨️❄️☃️🥶

Ja, men det er vel det vinteren går ut på? :D  En får pakke seg inn i tepper og tålmodighet. 

Trippelure skrev (12 timer siden):

Hei @Sviskepott håper du har det bra i det nye året! Jeg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er enige om at vi skal gjøre som du sier siden du er så klok og snill 🥰 Valpen min er også enig for han må gjøre som jeg sier 🐶🤣🥰

Er jeg klok og snill? :D  Det var da veldig hyggelig å høre....tusen takk.  Joda, det har gått greit så langt. Verandaen er fri for snø og jeg er minst mulig ute i kulda og har blitt forkjølet. Er nok for glad i å gå ut med søppel litt tynnkledd. 

Entern skrev (8 timer siden):

Da er alle fire veldig kloke og fornuftige for @Sviskepott gir stort sett gode råd 😊👍

Hihi..."stort sett" betyr at jeg har litt slingringsmonn med ikke fullt så kloke råd også og da bare ser en
en annen vei og later som om en ikke så dem. Selv Svisker kan ta feil innimellom. :) 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene er glade for at vi er medlemmer av Enighetsgjengen.🥰🥰

Enig og tro til Dovre faller-gjengen. 🎷🎷 🎷 🎷 Vi kan lage et sax-band. :D 

Trippelure skrev (6 timer siden):

Ja det syns jeg også 🤩🥰 Og så passer den fint når alle er enige og har det bra 🥳🥰
Jeg tenkte på den sangen da dere fant på Enighetsgjengen 😎🥰

Den har jeg hørt før og en får litt fart i seg om en danser etter rytmen og lager syngelyder.  😜

Morn-Morn til alle sammen. Hos meg er det -11,8 og ja, det trekker inn av veggene nå. 🥶

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (33 minutter siden):

Men det er bare midlertidig og langt under det hvite, der ligger det grønne og gjør seg klar til å synes igjen. :) 

Ja, men det er vel det vinteren går ut på? :D  En får pakke seg inn i tepper og tålmodighet. 

Er jeg klok og snill? :D  Det var da veldig hyggelig å høre....tusen takk.  Joda, det har gått greit så langt. Verandaen er fri for snø og jeg er minst mulig ute i kulda og har blitt forkjølet. Er nok for glad i å gå ut med søppel litt tynnkledd. 

Hihi..."stort sett" betyr at jeg har litt slingringsmonn med ikke fullt så kloke råd også og da bare ser en
en annen vei og later som om en ikke så dem. Selv Svisker kan ta feil innimellom. :) 

Enig og tro til Dovre faller-gjengen. 🎷🎷 🎷 🎷 Vi kan lage et sax-band. :D 

Den har jeg hørt før og en får litt fart i seg om en danser etter rytmen og lager syngelyder.  😜

Morn-Morn til alle sammen. Hos meg er det -11,8 og ja, det trekker inn av veggene nå. 🥶

Ja vi syns at du er det hele gjengen, så da er det enstemmig vedtatt i Enighetsgjengen til fremme for Sviskepotts gode og kloke råd 🥰 

God morgen til deg og alle i tråden her 🍀❤️🌷😃🎉 Ønsker alle en fin freddag og god start på helgen!

Da valpen og jeg var ute på morgenturen vår var det -21°C som føles som -25°C pga vinden. Det var friskt, men ull er gull 😍 Og valpen min liker kulden veldig godt 🐶😁 Jeg håper at kulden lager hard og fin snø så jeg kan gå på truger og bygge snøhuleborg til uka når det er litt mindre kaldt 🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En valp og en eier som trives på tur sammen er gull verdt. :D  Skulle gjerne ha kjent folk som har dyr, men de bor så langt borte, de som har, så det er ikke aktuelt å treffes. Livet blir rikere med glade dyr. Jeg er en typisk kosesviske når det dukker opp noen som vil la seg klappe. Dyr altså. ;) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Det høres koselig ut å være en kosesviske 🥰 Jeg liker også å kose og klappe på dyr, spesiellt når de har myk silkepels 😍 for noen måneder siden var jeg så heldig å få kose en blåmeis som hadde flydd inn i et vindu. Den døde etter 10min. Jeg plukket den opp og koste forsiktig med den og satt den i sola, men den døde like etter. Det var trist, men den hadde veldig myke kosefjær 🐦🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 timer siden):

Men det er bare midlertidig og langt under det hvite, der ligger det grønne og gjør seg klar til å synes igjen. :) 

Ja, men det er vel det vinteren går ut på? :D  En får pakke seg inn i tepper og tålmodighet. 

Er jeg klok og snill? :D  Det var da veldig hyggelig å høre....tusen takk.  Joda, det har gått greit så langt. Verandaen er fri for snø og jeg er minst mulig ute i kulda og har blitt forkjølet. Er nok for glad i å gå ut med søppel litt tynnkledd. 

Hihi..."stort sett" betyr at jeg har litt slingringsmonn med ikke fullt så kloke råd også og da bare ser en
en annen vei og later som om en ikke så dem. Selv Svisker kan ta feil innimellom. :) 

Enig og tro til Dovre faller-gjengen. 🎷🎷 🎷 🎷 Vi kan lage et sax-band. :D 

Den har jeg hørt før og en får litt fart i seg om en danser etter rytmen og lager syngelyder.  😜

Morn-Morn til alle sammen. Hos meg er det -11,8 og ja, det trekker inn av veggene nå. 🥶

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, og vi ønsker deg og alle sammen her inne en godfredag.🥰🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 timer siden):

Er jeg klok og snill? :D  Det var da veldig hyggelig å høre....tusen takk.

Jeg har ikke snakket nok med deg til å kunne si stort om klok-delen, men jeg har definitivt inntrykk av deg som snill og grei, både du og Cia og Tripp :) 

Snille, gode mennesker kan det aldri bli nok av!

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Lest nå kose jo du @Sviskepott er koselig jente 👍👍det er farlig ha vise dyr exe ulv hund da exe rottweiler å sjefer hund er farlige hunder hvis jeg hadde kjøpt en av de da hadde hunden blitt sjefen ikke meg å det sinne mitt Nei hund på meg no no no mye må betales exe hvis dyret blir syk da det koster mye penger 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 minutter siden):

Lest nå kose jo du @Sviskepott er koselig jente 👍👍det er farlig ha vise dyr exe ulv hund da exe rottweiler å sjefer hund er farlige hunder hvis jeg hadde kjøpt en av de da hadde hunden blitt sjefen ikke meg å det sinne mitt Nei hund på meg no no no mye må betales exe hvis dyret blir syk da det koster mye penger 

 

Jeg syns ikke shäfer-hunder er farlige 😍 Man må være bestemt og lede om man skal ha hund. Det koster mye penger, men det gjør lego også. Og jeg skjønner at du heller vil bygge lego enn å sjefe over en hund 🐶🥰 Vi håper du koser deg med legobygging i helgen🍀💫😎

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (12 minutter siden):

Jeg har ikke snakket nok med deg til å kunne si stort om klok-delen, men jeg har definitivt inntrykk av deg som snill og grei, både du og Cia og Tripp :) 

Snille, gode mennesker kan det aldri bli nok av!

Jeg er helt enig med deg i det! Og tusen❤️takk, du virker også som en snill og grei person, det syns valpen min også 🐶🥰 Og du kan bli med i Enighetsgjengen om du vil 😁🎉

Endret av Trippelure
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, og vi ønsker deg og alle sammen her inne en godfredag.🥰🥰

    God fredag til dere også, søtnoser. :D :D 

MR SPEED skrev (1 time siden):

Velger ikke se på det over nå ser siden da, pc min blitt sendt ox, tide på den gamle var tok for lang tid tenk du tar hånda i sirup da det tar tid få opp hånda da er den er irriterende jevelskap 😡😡😡sorry å   Lego RC nå send lyst til bygge en ting har rotta vekk klistremerkene til 42099 

https://brikkebutikken.no/technic-42124-terrengbuggy.html

     Jeg håper at ting blir som du vil ha dem og at du blir fornøyd. :) 

N-4K0 skrev (1 time siden):

Jeg har ikke snakket nok med deg til å kunne si stort om klok-delen, men jeg har definitivt inntrykk av deg som snill og grei, både du og Cia og Tripp :) 

Snille, gode mennesker kan det aldri bli nok av!

Takk. Klokt svar der. :) 
Jeg er veldig for at en skal gi av sin snillhet og prøve å møte folk med forståelse, heller enn fordømmelse.  

MR SPEED skrev (1 time siden):

Lest nå kose jo du @Sviskepott er koselig jente 👍👍det er farlig ha vise dyr exe ulv hund da exe rottweiler å sjefer hund er farlige hunder hvis jeg hadde kjøpt en av de da hadde hunden blitt sjefen ikke meg å det sinne mitt Nei hund på meg no no no mye må betales exe hvis dyret blir syk da det koster mye penger 

Hunder kan være farlige, men det kan mennesker også. Jeg tror egentlig at jeg ville velge dyrevenner om jeg måtte,
for de er fullstendig ærlige. Det liker jeg. 🥰

Trippelure skrev (1 time siden):

Jeg syns ikke shäfer-hunder er farlige 😍 

Jeg er veldig glad i shäfer. Har bare god erfaring med de hundene jeg har blitt kjent med i livet. 
I mitt neste liv vil jeg ha mange hundevenner, ja alle former for snille dyr egentlig. :) 

Trippelure skrev (1 time siden):

 🐶🥰 Og du kan bli med i Enighetsgjengen om du vil 😁🎉

                             Det er jeg helt enig i! :D 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig med deg i det! Og tusen❤️takk, du virker også som en snill og grei person, det syns valpen min også 🐶🥰 Og du kan bli med i Enighetsgjengen om du vil 😁🎉

Tusen takk til deg også 😊 og jeg blir gjerne en del av Enighetsgjengen :green: 

 

Sviskepott skrev (4 minutter siden):

 Takk. Klokt svar der. :) 
Jeg er veldig for at en skal gi av sin snillhet og prøve å møte folk med forståelse, heller enn fordømmelse.  

Helt enig. Jeg er ikke den typen person som gjør mest for andre, jeg er pessimist av natur og er praktisk talt permanent medisinert for depresjoner, men jeg prøver å være så høflig og respektfull jeg kan når jeg omgås andre, spesielt butikkansatte og annet servicepersonell. De fortjener jo ikke mitt dårlige humør hvis jeg har en dårlig dag og jeg vil ikke bli en sånn person :) 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (12 minutter siden):

Tusen takk til deg også 😊 og jeg blir gjerne en del av Enighetsgjengen :green: 

 

Helt enig. Jeg er ikke den typen person som gjør mest for andre, jeg er pessimist av natur og er praktisk talt permanent medisinert for depresjoner, men jeg prøver å være så høflig og respektfull jeg kan når jeg omgås andre, spesielt butikkansatte og annet servicepersonell. De fortjener jo ikke mitt dårlige humør hvis jeg har en dårlig dag og jeg vil ikke bli en sånn person :) 

Hurra 🥳 Enda flere I Enighetsgjengen 🥰 

Jeg syns Jesus var ganske smart og kul som sa: Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg. Man kan også si: Be the person you want to meet 😊  Man behøver ikke å være religiøs for å leve etter det. Man velger selv om man vil bidra til en bedre og hyggeligere verden eller det motsatte. Jeg sliter også ofte med tunge tankefølelser og blir deprimert, så jeg vet at det ikke er lett. Men jeg syns jo det er ekstra sterkt og flott at folk som sliter velger å ikke la det gå ut over andre unødig. Og når man prøver å spre positivitet så får man ofte litt tilbake, og det hjelper på det tunge humøret man selv bærer på 🥰

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

:)  Jeg liker dere begge to. Hvis jeg kjenner at jeg har en slik litt tung eller irritabel dag, så går jeg ikke på nett. 
Det er min løsning på akkurat den muligheten til å svare på en irritert måte også, for jeg ønsker jo ikke det selv. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...