Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes også at det er best uten alkohol, vi har smertefulle erfaringer med vodka, etter at vi drakk en vodkaflaske på deling da vi var 14 år gamle. Vi spydde som to griser hele natten. Det var første og siste gangen vi drakk alkohol.🤣🤣😉😉

Ja, det er litt for mye alkohol på en gang🤪🥴🥴🤣🤣🤣😁

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja, det er litt for mye alkohol på en gang🤪🥴🥴🤣🤣🤣😁

Cassidy Tvillingene prøvde sånt tull en gang, vi prøvde hasj en gang da vi var 13 år gamle, og vi prøvde marihuana en gang da vi også var 13 år gamle. Men vi synes ikke at det var noe.:no::no: Så da ble det bare den ene gangen på oss.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (22 minutter siden):

 

Ja GT er det beste når man har hatt en varm "sommerdag" som i dag, ingenting slår det 😁😋🥳 Pleier innimellom å dra med meg isbiter på termos og full pakke når jeg er på tur i skævven. Digg å sitte i hengekøya og dingle med en iskald GT i hånda etter en lang og strevsom dag på tur med storsekken. Har selvfølgelig et stetteglass i plast med meg også 🍸😆🤪😃🥳🐶🥰

Det høres kjempeålreit ut synes jeg 🥰🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden):

Cassidy Tvillingene pleier å lage oss hjemmelagd Lemonade på varme sommerdager vi.🥤🥤🍋🍋😋😋

 

Trippelure skrev (17 minutter siden):

Det er digg, det pleier jeg også å lage 😋😃 Og så er det godt om man tar 2-3dl lemonade, 5-9 jordbær og 1-2 dusker med basilikum og kjører i en blender. Det er verdens beste sommerdrikk!!! 🥳 Og så går det an å ha i litt gin eller vodka om man vil drikke alkohol 🥴 Men det er best uten  😉🤩😋🐶🥰

Godt og koselig 🥰🥰🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes også at det er best uten alkohol, vi har smertefulle erfaringer med vodka, etter at vi drakk en vodkaflaske på deling da vi var 14 år gamle. Vi spydde som to griser hele natten. Det var første og siste gangen vi drakk alkohol.🤣🤣😉😉

Jeg har blitt forsiktig med alkohol på mine eldre dager, særlig brennevin funker veldig dårlig. Medisinene mine gjør at toleransen blir lav. Så hvis jeg er forsiktig og smart og tar noen øl med små pauser med alkoholfritt i mellom = 🥳🥳🥳 hvis jeg glemmer pauser og tar sprit = 😵‍💫🥴😵

Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Det høres kjempeålreit ut synes jeg 🥰🥰🥰

Ja, det er skikkelig nais 😁😎 Dro med meg det engang jeg var på tur med noen kamerater, de ble skikkelig imponert og glad 😋🤣🤣🤣👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...