Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 time siden):

Yes, i dag har jeg tatt meg noen drammer 🤪🥴😁🐶🥰

🥳👍

Maskinfører skrev (59 minutter siden):

Du har det ja men det er jo bra 🤪🥴😁🐶🥰

Hurra hurra 🥳

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene håper at du har en finfredagskveld.♥️♥️

Jeg og fattern koser oss 😊😊☺️☺️

Håper dere og koser dere 😊😊☺️☺️

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

:thumbs::thumbs:

🥳🥳🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (41 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Alfred synes at du er en skikkelig kjiping nå som han ikke får smake nøtter.😉😉

 

:thumbs::thumbs:

Ja, jeg er en ordentlig hundemishandler når jeg ikke deler snacksen min med han. Men han får tørket hud og vom, og han slipper å dele den med meg...så han er en skikkelig menneskemishandler altså 🤣🤣🤣🐶🥰

Maskinfører skrev (26 minutter siden):

Hehe han også ja 😆 nei de skal ikke spise nøtter de nei :(🤣🤣🤣    ja det må han 😁🐶🥰

Nei, de blir dårlige av de fleste nøtter, og de kan dø av macadamianøtter. Men de tåler litt peanøtter da. Så det beste er å ikke gi de nøtter i det hele tatt, så lærer de ikke å spise det 😁😊😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg er en ordentlig hundemishandler når jeg ikke deler snacksen min med han. Men han får tørket hud og vom, og han slipper å dele den med meg...så han er en skikkelig menneskemishandler altså 🤣🤣🤣🐶🥰

Nei, de blir dårlige av de fleste nøtter, og de kan dø av macadamianøtter. Men de tåler litt peanøtter da. Så det beste er å ikke gi de nøtter i det hele tatt, så lærer de ikke å spise det 😁😊😻🐶🥰

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du passer på at Alfred ikke spiser ting han ikke har godt av.♥️♥️

Lenke til kommentar
Entern skrev (22 minutter siden):

🥳👍

Hurra hurra 🥳

 

Entern skrev (21 minutter siden):

 

Enig GT er kjempegodt 🥳🥰

Ja GT er det beste når man har hatt en varm "sommerdag" som i dag, ingenting slår det 😁😋🥳 Pleier innimellom å dra med meg isbiter på termos og full pakke når jeg er på tur i skævven. Digg å sitte i hengekøya og dingle med en iskald GT i hånda etter en lang og strevsom dag på tur med storsekken. Har selvfølgelig et stetteglass i plast med meg også 🍸😆🤪😃🥳🐶🥰

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

 

Ja GT er det beste når man har hatt en varm "sommerdag" som i dag, ingenting slår det 😁😋🥳 Pleier innimellom å dra med meg isbiter på termos og full pakke når jeg er på tur i skævven. Digg å sitte i hengekøya og dingle med en iskald GT i hånda etter en lang og strevsom dag på tur med storsekken. Har selvfølgelig et stetteglass i plast med meg også 🍸😆🤪😃🥳🐶🥰

Cassidy Tvillingene pleier å lage oss hjemmelagd Lemonade på varme sommerdager vi.🥤🥤🍋🍋😋😋

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene merker at det er mange som drikker Pepsi Max, vi har aldri likt sukkerfribrus. Vi har litt komplekser mot kunstige søt tilsetninger.😊😊

Helt enig, jeg liker ikke kunstige ting 💚💚😊🐶🥰👍

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du passer på at Alfred ikke spiser ting han ikke har godt av.♥️♥️

Ja, jeg vil at han skal være frisk og leve lenge. Så han får skikkelig mat, og ikke sånne ting som det ikke er naturlig for hunder å spise 😃🐶🥰🥳

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Helt enig, jeg liker ikke kunstige ting 💚💚😊🐶🥰👍

Ja, jeg vil at han skal være frisk og leve lenge. Så han får skikkelig mat, og ikke sånne ting som det ikke er naturlig for hunder å spise 😃🐶🥰🥳

Cassidy Tvillingene er helt enige, man må passe på våre firbeinte venner, og vi velger heller vann fremfor lettbrus.😊😊🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene pleier å lage oss hjemmelagd Lemonade på varme sommerdager vi.🥤🥤🍋🍋😋😋

Det er digg, det pleier jeg også å lage 😋😃 Og så er det godt om man tar 2-3dl lemonade, 5-9 jordbær og 1-2 dusker med basilikum og kjører i en blender. Det er verdens beste sommerdrikk!!! 🥳 Og så går det an å ha i litt gin eller vodka om man vil drikke alkohol 🥴 Men det er best uten  😉🤩😋🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er digg, det pleier jeg også å lage 😋😃 Og så er det godt om man tar 2-3dl lemonade, 5-9 jordbær og 1-2 dusker med basilikum og kjører i en blender. Det er verdens beste sommerdrikk!!! 🥳 Og så går det an å ha i litt gin eller vodka om man vil drikke alkohol 🥴 Men det er best uten  😉🤩😋🐶🥰

Cassidy Tvillingene synes også at det er best uten alkohol, vi har smertefulle erfaringer med vodka, etter at vi drakk en vodkaflaske på deling da vi var 14 år gamle. Vi spydde som to griser hele natten. Det var første og siste gangen vi drakk alkohol.🤣🤣😉😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...