Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (3 timer siden):

Dyreelskere klarer ikke å ikke snakke med/til dyrene 🥰

Det er helt sant 😃 Jeg snakker med fuglene jeg treffer og hilser alltid på Skjærene : Hei skjæremann! Og hvis jeg flytter vekk snegler med sneglehus så de ikke skal bli tråkket på så sier jeg til de hva jeg gjør så de ikke skal bli redde. Når jeg fanger fluer, møll og hestemygg inne for å slippe de ut så ber jeg de om å samarbeide så de ikke blir skadet osv. Jeg vet ikke om de forstår alt jeg sier, men er sikker på at de forstår intensjonen min! 😅🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag.♥️♥️

 

Trippelure skrev (8 timer siden):

God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott torsdag 🍀☘️🐶🥰

God torsdag 😊😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 timer siden):

Det er helt sant 😃 Jeg snakker med fuglene jeg treffer og hilser alltid på Skjærene : Hei skjæremann! Og hvis jeg flytter vekk snegler med sneglehus så de ikke skal bli tråkket på så sier jeg til de hva jeg gjør så de ikke skal bli redde. Når jeg fanger fluer, møll og hestemygg inne for å slippe de ut så ber jeg de om å samarbeide så de ikke blir skadet osv. Jeg vet ikke om de forstår alt jeg sier, men er sikker på at de forstår intensjonen min! 😅🐶🥰

Så koselig 😊🥰🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 time siden):

 

God torsdag 😊😊😊

Tusen❤️takk og god torsdagskveld, håper du og faren din har det fint i Lillehammer eller på reisen dit 🍀☘️😊🐶🥰

Entern skrev (1 time siden):

Så koselig 😊🥰🐶

Ja jeg liker å passe på det som lever 😍 Bortsett fra flåttefaen, hjortelusfluer, mygg og knottehælvette og kleggedritt 🤬 Liker ikke ting som vil spise på meg 😬

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg begynner heldigvis å bli bedre, smakssansen som har vært fraværende de siste par dagene er på vei tilbake og hodepine og feber virker å være borte, i hvertfall så godt som. Hoste og noe neseissues enda, men det går seg til :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...