Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre, vi har ikke kjent deg veldig lenge. Men vi ser på deg som en av våre beste forumvenner.♥️♥️

Tusen❤️takk og i lige måde 💚💚🐶🥰 Det var dere som allerførst snakket "sosialt" med meg og derfor kommer dere alltid til å ha en spesiell plass i hjertet mitt 😘

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Tusen❤️takk og i lige måde 💚💚🐶🥰 Det var dere som allerførst snakket "sosialt" med meg og derfor kommer dere alltid til å ha en spesiell plass i hjertet mitt 😘

Tvillingene er så snille og hyggelige 😊 ble kjent med dem på KG da de plutselig begynte å komme innom de sosiale trådene der og vi har vært kompiser siden 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Kan anbefale alle å ta D-vitamin tilskudd for å holde seg mest mulig frisk

Der sier du noe, jeg har kosttilskudd med vitaminer, men det har vel gjerne ikke blitt tatt på lenge 😵

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Huff dumt du og har opplevd det der ☹️

Helt enig det synes jeg og 👍

Enig og særlig når jeg synes vi har vært veldig tolerante og runde i kantene og godtatt mye mas og tull. Da unngår vi den tråden. 

Ja må jo prate med Maskinfører 😊😻

Helt enig 😁👍🥳 Det ordner seg nok, jeg syns ikke det trenger å bli helt skyttergravskrig. Men tror det er sunt at jeg tar en liten pause selv 🤪😁🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Hei på dere, liten titt innom av meg som fortsatt er forkjøla og føler meg elendig 😡 håper dere har hatt det bedre enn meg denne uka 💚

Jeg har også vært forkjøla 🤧 håper du blir bedre snart!!💙💙💙💙💙

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Tvillingene er så snille og hyggelige 😊 ble kjent med dem på KG da de plutselig begynte å komme innom de sosiale trådene der og vi har vært kompiser siden 😊

Cassidy Tvillingene ble også godt kjente med deg på KG, du var den første som tok imot deg på KG og vi inkluderte deg med i gjengen her inne da du ble medlem her på Diskusjon.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Helt enig 😁👍🥳 Det ordner seg nok, jeg syns ikke det trenger å bli helt skyttergravskrig. Men tror det er sunt at jeg tar en liten pause selv 🤪😁🐶🥰

Så lenge du ikke tar pause herfra for da blir vi lei oss og vil savne deg 💙

image.png.9f84a03505f87d0f3bad7254b511f0de.png

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 minutter siden):

Ja det føler jeg og, dere er alltid foumbestekompisene mine men @Trippelure er også en forumbestekompis😊 så snill og morsom, og med gode ideer og fine innspill 😊

Tusen❤️takk det er veldig koselig å høre 😃 Du er også en av mine forumbestekompiser, jeg digger å nerde med både deg og @N-4K0 , som også er en forumbestekompis og medaspie 😉😁🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene ble også godt kjente med deg på KG, du var den første som tok imot deg på KG og vi inkluderte deg med i gjengen her inne da du ble medlem her på Diskusjon.🥰🥰

Var utrolig koselig når dere ønsket meg velkommen her 😊😊☺️☺️🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Tusen❤️takk det er veldig koselig å høre 😃 Du er også en av mine forumbestekompiser, jeg digger å nerde med både deg og @N-4K0 , som også er en forumbestekompis og medaspie 😉😁🐶🥰

Det var veldig godt å høre 💙 ja @N-4K0 er også en veldig fin fyr 💙

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Tvillingene er så snille og hyggelige 😊 ble kjent med dem på KG da de plutselig begynte å komme innom de sosiale trådene der og vi har vært kompiser siden 😊

Ja de er velsig søte 😃💚💚🐶🥰

Entern skrev (4 minutter siden):

Takk jeg og fattern koser oss 😊😊 det håper jeg dere også gjør 😊😊

Tusen❤️takk, vi koser oss og syns det er koselig at dere også koser dere 😃 Du får hilse fattern din fra valpen og meg 😁🐶🥰

Entern skrev (2 minutter siden):

Så lenge du ikke tar pause herfra for da blir vi lei oss og vil savne deg 💙

image.png.9f84a03505f87d0f3bad7254b511f0de.png

Neida, jeg skal ikke forsvinne helt. Men det blir mer turer og sånn på oss fremover siden valpen er større og føret er sommerlig, så da blir vi plutselig borte noen dager innimellom. Og plutselig er vi tilbake 😁🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (6 minutter siden):

Der sier du noe, jeg har kosttilskudd med vitaminer, men det har vel gjerne ikke blitt tatt på lenge 😵

Hehe, kjenner igjen det der 😅 De aller fleste nordmenn har D-vitaminmangel på denne tiden av året. Og mange har det også på sommeren siden de har magnesiummangel (som også er en vanlig mangel å ha), og magnesium er nødvendig for at kroppen skal ta opp D-vit :dremel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Ja de er velsig søte 😃💚💚🐶🥰

Tusen❤️takk, vi koser oss og syns det er koselig at dere også koser dere 😃 Du får hilse fattern din fra valpen og meg 😁🐶🥰

Neida, jeg skal ikke forsvinne helt. Men det blir mer turer og sånn på oss fremover siden valpen er større og føret er sommerlig, så da blir vi plutselig borte noen dager innimellom. Og plutselig er vi tilbake 😁🐶🥰

 

Entern skrev (5 minutter siden):

Det var veldig godt å høre 💙 ja @N-4K0 er også en veldig fin fyr 💙

 

Entern skrev (6 minutter siden):

Var utrolig koselig når dere ønsket meg velkommen her 😊😊☺️☺️🥰🥰

 

Trippelure skrev (6 minutter siden):

Tusen❤️takk det er veldig koselig å høre 😃 Du er også en av mine forumbestekompiser, jeg digger å nerde med både deg og @N-4K0 , som også er en forumbestekompis og medaspie 😉😁🐶🥰

 

Entern skrev (5 minutter siden):

Det var veldig godt å høre 💙 ja @N-4K0 er også en veldig fin fyr 💙

Cassidy Tvillingene er helt enige med dere.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...