Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (58 minutter siden):

Helt enig 😃🥳 Valpen og jeg har også savnet @Sviskepott her inne på forumet ❤️😊🐶🥰

Cassidy Tvillingene håper at Sviskepott snart kommer tilbake her på Diskusjon og poster igjen. For vi savner henne her.♥️♥️

 

Trippelure skrev (58 minutter siden):

God onsdagskveld, våper alle har det bra og får en koselig kveld 🍀☘️🐶🥰

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finonsdagskveld begge to. Og vi håper at du og valpen har det samme.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at Sviskepott snart kommer tilbake her på Diskusjon og poster igjen. For vi savner henne her.♥️♥️

 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finonsdagskveld begge to. Og vi håper at du og valpen har det samme.♥️♥️

Tusen❤️takk 😃 Det er fint å høre at dere har det fint 😊 Vi har det også fint og koser oss. Valpen har endelig forstått at han ikke skal hoppe oppi balkongkassen ute, og dermed risikere å dette ned 5-6 meter og tråkke i stykker plantene mine. Så nå får han lov til å være der ute og kose seg, og det er stor stas 🤣🤣🤣🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Tusen❤️takk 😃 Det er fint å høre at dere har det fint 😊 Vi har det også fint og koser oss. Valpen har endelig forstått at han ikke skal hoppe oppi balkongkassen ute, og dermed risikere å dette ned 5-6 meter og tråkke i stykker plantene mine. Så nå får han lov til å være der ute og kose seg, og det er stor stas 🤣🤣🤣🐶🥰

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det bra, her i denne tråden her er det heldigvis god stemning som rår og det er vi glade for.♥️♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det bra, her i denne tråden her er det heldigvis god stemning som rår og det er vi glade for.♥️♥️

Helt enig 🥳 Jeg blir litt sliten og lei når det ikke er god stemning og får beskjed om at jeg "Ikke må komme der og komme der". Men da får jeg komme her og kommer her i stedet 🤣🐶🥰😁

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Helt enig 🥳 Jeg blir litt sliten og lei når det ikke er god stemning og får beskjed om at jeg "Ikke må komme der og komme der". Men da får jeg komme her og kommer her i stedet 🤣🐶🥰😁

Cassidy Tvillingene er helt enige vi synes at angrepene fra en viss bruker i en viss tråd, som vi ikke nevner navn på verken bruker eller tråd var helt unødvendig. Men vi lar det ikke gå inn på oss, for vi har dessverre blitt så vandt til sånt på KG at vi klarer å drite i det, men vi forstår at du synes at det er utrivelig. Så derfor er det bra at vi kan snakke sammen og ha det gøy her i denne tråden også.😊😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige vi synes at angrepene fra en viss bruker i en viss tråd, som vi ikke nevner navn på verken bruker eller tråd var helt unødvendig. Men vi lar det ikke gå inn på oss, for vi har dessverre blitt så vandt til sånt på KG at vi klarer å drite i det, men vi forstår at du synes at det er utrivelig. Så derfor er det bra at vi kan snakke sammen og ha det gøy her i denne tråden også.😊😊

Jeg bryr meg ikke så mye om det og driter egentlig i det. Men gidder ikke å tilbringe tid eller bruke energi når det ikke er like regler for alle og noen ikke syns jeg er velkommen, eller hva det nå enn er de mener. Jeg har nok av annet å finne på og andre plasser å være 😁🐶🥰😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke så mye om det og driter egentlig i det. Men gidder ikke å tilbringe tid eller bruke energi når det ikke er like regler for alle og noen ikke syns jeg er velkommen, eller hva det nå enn er de mener. Jeg har nok av annet å finne på og andre plasser å være 😁🐶🥰😎

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi kommer til å være i den tråden for å snakke med Maskinfører og de andre forumvennene våre som er innom der. Men vi kommer nok til å være her i denne tråden mest.🥰🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi kommer til å være i den tråden for å snakke med Maskinfører og de andre forumvennene våre som er innom der. Men vi kommer nok til å være her i denne tråden mest.🥰🥰

Dere får være hvor dere vil og kose dere så godt dere kan både her og der. Vi har jo gjort det hele tiden, og siden det er 2 pratetråder får vi spre oss utover 😁🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (29 minutter siden):

Helt enig 🥳 Jeg blir litt sliten og lei når det ikke er god stemning og får beskjed om at jeg "Ikke må komme der og komme der". Men da får jeg komme her og kommer her i stedet 🤣🐶🥰😁

Huff dumt du og har opplevd det der ☹️

Trippelure skrev (18 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke så mye om det og driter egentlig i det. Men gidder ikke å tilbringe tid eller bruke energi når det ikke er like regler for alle og noen ikke syns jeg er velkommen, eller hva det nå enn er de mener. Jeg har nok av annet å finne på og andre plasser å være 😁🐶🥰😎

Helt enig det synes jeg og 👍

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige vi synes at angrepene fra en viss bruker i en viss tråd, som vi ikke nevner navn på verken bruker eller tråd var helt unødvendig. Men vi lar det ikke gå inn på oss, for vi har dessverre blitt så vandt til sånt på KG at vi klarer å drite i det, men vi forstår at du synes at det er utrivelig. Så derfor er det bra at vi kan snakke sammen og ha det gøy her i denne tråden også.😊😊

Enig og særlig når jeg synes vi har vært veldig tolerante og runde i kantene og godtatt mye mas og tull. Da unngår vi den tråden. 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi kommer til å være i den tråden for å snakke med Maskinfører og de andre forumvennene våre som er innom der. Men vi kommer nok til å være her i denne tråden mest.🥰🥰

Ja må jo prate med Maskinfører 😊😻

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre, vi har ikke kjent deg veldig lenge. Men vi ser på deg som en av våre beste forumvenner.♥️♥️

Ja det føler jeg og, dere er alltid foumbestekompisene mine men @Trippelure er også en forumbestekompis😊 så snill og morsom, og med gode ideer og fine innspill 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Hei på dere, liten titt innom av meg som fortsatt er forkjøla og føler meg elendig 😡 håper dere har hatt det bedre enn meg denne uka 💚

Hei på deg 😃 Jeg har ikke fått med meg at du er forkjølet, håper du blir fort frisk og føler deg bedre 🍀☘️😊🐶🥰 Kan anbefale alle å ta D-vitamin tilskudd for å holde seg mest mulig frisk 😁👍 Har ikke vært så flink til det selv de siste par åra ig har vært endel syk. Men nå har jeg startet opp det igjen og det virker 😃

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Huff dumt du og har opplevd det der ☹️

Helt enig det synes jeg og 👍

Enig og særlig når jeg synes vi har vært veldig tolerante og runde i kantene og godtatt mye mas og tull. Da unngår vi den tråden. 

Ja må jo prate med Maskinfører 😊😻

Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg.♥️♥️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...