Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er heller ikke storfans av julen, men vi troller ikke av den grunn.😉😉

Jeg liker julen i seg selv, men ikke alt kjøpestyret og stresset. Jeg har mange dårlige minner fra jul i oppveksten, men det er ikke jula sin feil. Jeg liker selve julen og har laget mine egne koselige juletradisjoener, og da syns jeg jula har blitt fin 🥰 Stort sett feirer jeg alene, har gjort det siden jeg var 17 år. Jeg har snart vært flere juler alene enn jeg har vært sammen med andre 😁

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Jeg liker julen i seg selv, men ikke alt kjøpestyret og stresset. Jeg har mange dårlige minner fra jul i oppveksten, men det er ikke jula sin feil. Jeg liker selve julen og har laget mine egne koselige juletradisjoener, og da syns jeg jula har blitt fin 🥰 Stort sett feirer jeg alene, har gjort det siden jeg var 17 år. Jeg har snart vært flere juler alene enn jeg har vært sammen med andre 😁

Cassidy Tvillingene liker ikke julen fordi det kommer så mange helligdager som forstyrrer rutinene våre, vi er rutinemennesker og vi liker best hverdager.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 minutter siden):

Tusen❤️takk, vi kosær vårs 😃😻😻🐶🥰 Tar du deg en dram i kveld? 

Det var godt å høre 😊😻😻🐶🥰 Ikke bra å bli dårlig når man er alene nei, det vet jeg alt om, så bra å ikke kverdrive anstrengelsene heller. Håper du får satt på vannlås og slipper tett vask 🤞🍀☘️😊

Ja er det :D Ja det gjør vi :D nei ikke noe  dram i dag har langhelg fri idag så ble noen glass kveld til Fredag så må være edru lørdag da skal det handles så :) men Lørdags kvelden blir det ett par glass Tronnes nei det var ikke bra nei det prosjektet fikk ad dundas da det ble lekkasje så må ha ny bunnventil i vasken da gammelt og nytt ikke harmonerte rør og vannlås er montert på vegg så er bare bunnventilen jeg må kjøpe dessverre får ikke Megaflis inn disse før på Tirsdag/onsdag til uka :D😻😻🐶🐶🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker ikke julen fordi det kommer så mange helligdager som forstyrrer rutinene våre, vi er rutinemennesker og vi liker best hverdager.:yes::yes:

😁 Jeg setter alltid pris på en anledning til å spise masse kaker og god mat, og bare slappe av. Og jula er den lengste anledningen til det 🤣🤣🤣 Og så liker jeg å se på Snikker Andersen og Julenissen, Askepott og Reisen til julestjernen i mens jeg spiser digg julefrokost og julekaker. 

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

😁 Jeg setter alltid pris på en anledning til å spise masse kaker og god mat, og bare slappe av. Og jula er den lengste anledningen til det 🤣🤣🤣 Og så likee jeg å se på Snikker Andersen og Julenissen, Askepott og Reisen til julestjernen i mens jeg spiser digg julefrokost of julekaker. 

Ja det må vi ha med oss :D ingen jul uten :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Ja er det :D Ja det gjør vi :D nei ikke noe  dram i dag har langhelg fri idag så ble noen glass kveld til Fredag så må være edru lørdag da skal det handles så :) men Lørdags kvelden blir det ett par glass Tronnes nei det var ikke bra nei det prosjektet fikk ad dundas da det ble lekkasje så må ha ny bunnventil i vasken da gammelt og nytt ikke harmonerte rør og vannlås er montert på vegg så er bare bunnventilen jeg må kjøpe dessverre får ikke Megaflis inn disse før på Tirsdag/onsdag til uka :D😻😻🐶🐶🥰🥰

Det var synd, da må du klare deg uten vask et par dager, men bra du får ordnet det 😃👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

😁 Jeg setter alltid pris på en anledning til å spise masse kaker og god mat, og bare slappe av. Og jula er den lengste anledningen til det 🤣🤣🤣 Og så likee jeg å se på Snikker Andersen og Julenissen, Askepott og Reisen til julestjernen i mens jeg spiser digg julefrokost of julekaker. 

Cassidy Tvillingene har ikke tv, så vi vet ikke hva som blir sendt i julen. Og julekaker får vi alltid tid til å spise uansett. Vi liker påsken bedre enn julen.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har ikke tv, så vi vet ikke hva som blir sendt i julen. Og julekaker får vi alltid tid til å spise uansett. Vi liker påsken bedre enn julen.:yes::yes:

Jeg ser det på nrk nettv 😉 Jeg liker å lage kaker og konfekt til jul 😋 Men jeg digger påske også, enda en anledning til å lage og såise marsipan og konfekt. Jeg liker best hjemmelaget marsipan gjerne litt grov 😁😋

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg ser det på nrk nettv 😉 Jeg liker å lage kaker og konfekt til jul 😋 Men jeg digger påske også, enda en anledning til å lage og såise marsipan og konfekt. Jeg liker best hjemmelaget marsipan gjerne litt grov 😁😋

Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe marsipan vi. Men vi liker påskemarsipanen bedre enn julemarsipanen på grunn av det gule fyllet inni.🥰🥰

Lenke til kommentar

Og de julefilmene blir sendt til fast tid hver enest julaften, så har sett de siden jeg var liten. Det er egentlig ikke så viktig å se på det, det viktigste for meg er å høre på det. Det er så mange fine lyder og stemmer i de filmene 🤩🥰

Lenke til kommentar

Nei, tror jeg må sove litt, bøe så innmari trøtt plutselig. Gjesper så tårene spruter... 🥱😪🤤😴 Håper dere får en fin natt og koser dere 🍀☘️🐶🥰 Jeg kommer innom om jeg ikke får sove alikevel eller våkner 😊👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...