Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vinylplater har jeg aldri hatt, eldste musikkmediet jeg har hatt er kassetter.

Puslespill har jeg kjøpt litt av, men jeg må nesten lime, ramme inn og henge opp ellers ser jeg ikke vitsen med å kjøpe, bare for å legge puslespillet og deretter ta det fra hverandre igjen og gjenta senere.
Kanskje jeg begynner å legge et snart, føler litt for det. Legger ut bilde av det jeg begynner på når den tid kommer ;) 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Vinylplater har jeg aldri hatt, eldste musikkmediet jeg har hatt er kassetter.

Puslespill har jeg kjøpt litt av, men jeg må nesten lime, ramme inn og henge opp ellers ser jeg ikke vitsen med å kjøpe, bare for å legge puslespillet og deretter ta det fra hverandre igjen og gjenta senere.
Kanskje jeg begynner å legge et snart, føler litt for det. Legger ut bilde av det jeg begynner på når den tid kommer ;) 

Cassidy Tvillingene elsker den følelsen av å holde vinylplater i hendene våre, da føler vi ærefrykt. Og vi rammer alltid inn puslespillene som vi har puslet, og så henger vi dem på veggen.🥰🥰

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Jeg syns dere sa at dere legger dem og deretter plukker dem fra hverandre og legger dem i eskene igjen? Jeg limer og rammer dem alltid inn, men det var det motsatte med dere såvidt jeg husker?

Cassidy Tvillingene henger alltid puslespillene opp på veggen etter at vi har puslet dem og rammet dem inn, vi tar ned gamle puslespill fra veggen som vi legger i esker for å få plass til nye på veggen.:yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...