Gå til innhold

Politikere som stjeler


Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke lengre overrasket over å høre att en politiker har gjort noe straffbart eller løyet.

Men det jeg synes er direkte kvalmende er att jeg nettopp leste att nå må vi støtte Moxnes da han lider av en psykisk lidelse. Å stakkars ham 😟.

Den første forklaringen han kom med sa han selv var en dårlig unnskyldning. Nå som hodene der har tenkt litt så har de kommet frem til att han har en psykisk lidelse. For hvem kan egentlig si noe om det ? Denne karen ihvertfall ! Er så dritt lei å høre på unnskyldninger fra disse korrupte Stortings ansatte rasshøla . Om du eller jeg hadde blitt tatt for det samme som han har blitt tatt for så skal jeg love dere att vi hadde fått masse bøter og ett rulleblad. Mens han skal nå gå til profesjonell hjelp........ HÆ ? Straff ham ,kast ham ut av politikken. Dette kommer til å bli dysset ned uannsett . Om 3-4 mnd er han sikkert tilbake i en annen jobb som gir like godt betalt. Sier ikke att han ER korrupt, men korrupsjon følger penger, og det er noe Norge har mye av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, smergel said:

Om du eller jeg hadde blitt tatt for det samme som han har blitt tatt for så skal jeg love dere att vi hadde fått masse bøter og ett rulleblad.

Han fekk bot og rulleblad. 15000,- for siste saka, og sikkert 3-4000,- for første. Er det noko som tyder på at politiet har gitt han særbehandling?

10 minutes ago, smergel said:

Straff ham ,kast ham ut av politikken.

Nei, politikarar er valde. Veljarar kan kaste han ut, ingen andre. Grunnen er opplagt: unngå maktmisbruk mot motstandarar.

11 minutes ago, smergel said:

Dette kommer til å bli dysset ned uannsett .

Dyssa ned? Er du morsom? Det har vore på forsida av samtlige nettaviser.

12 minutes ago, smergel said:

Om 3-4 mnd er han sikkert tilbake i en annen jobb som gir like godt betalt.

Om tre-fire månader er han fortsatt innvald på Stortinget. Der sit han til september 2025.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
24 minutes ago, barfoo said:

Han fekk bot og rulleblad. 15000,- for siste saka, og sikkert 3-4000,- for første. Er det noko som tyder på at politiet har gitt han særbehandling?

Nei, politikarar er valde. Veljarar kan kaste han ut, ingen andre. Grunnen er opplagt: unngå maktmisbruk mot motstandarar.

Dyssa ned? Er du morsom? Det har vore på forsida av samtlige nettaviser.

Om tre-fire månader er han fortsatt innvald på Stortinget. Der sit han til september 2025.

Jeg elsker slike innlegg 👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...