gustaf Skrevet 16. november Rapporter Del Skrevet 16. november Jeg har brukt epost [email protected] i mange år. Nå er den oppsagt hos Telenor, men fortsatt dukker den opp som om den er i bruk. Jeg ønsker å bli kvitt dette. Er det noen som vet hvordan å gå frem for å eliminere problemet. Løsning mottas med takk. Siter Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 16. november Rapporter Del Skrevet 16. november Du må slette kontoen fra epost applikasjonen du bruker. Jeg er ikke så god på windows, men kanskje denne oppskriften kan hjelpe https://support.microsoft.com/nb-no/office/slette-en-e-postkonto-fra-e-post-og-kalender-appene-dba65c49-648d-4d76-9f88-b7bc22a2cc3d 1 Siter Lenke til kommentar
gustaf Skrevet 16. november Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november Takk for forsøk. Det nyttet ikke , dessverre. Siter Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 16. november Rapporter Del Skrevet 16. november Hvilken klient er dette? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.