Gå til innhold

Uvanlig spørsmål - blir jeg avlyttet?


Anbefalte innlegg

Hei, 

Her kommer et meget uvanlig spørsmål - hvordan vet man at telefonsamtaler blir tatt opp? Finnes det tegn å se etter?

Har et nummer jeg ringer ofte i Spania over ett år, men siste to ukene har det kommet 'tastelyder' ofte under samtalen, støy/elektrisk støy, hører meg selv i ekko, og stemmene til meg og andre personen jeg prater med blir til 'robotstemmer'. 

Som sagt, meget uvanlig spørsmål - men håper noen kan komme med gode tips. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
xxxilef skrev (20 minutter siden):

Hei, 

Her kommer et meget uvanlig spørsmål - hvordan vet man at telefonsamtaler blir tatt opp? Finnes det tegn å se etter?

Har et nummer jeg ringer ofte i Spania over ett år, men siste to ukene har det kommet 'tastelyder' ofte under samtalen, støy/elektrisk støy, hører meg selv i ekko, og stemmene til meg og andre personen jeg prater med blir til 'robotstemmer'. 

Som sagt, meget uvanlig spørsmål - men håper noen kan komme med gode tips. 

Kan også være at de har deg på høyttaler og da kan man få litt sånn ekko, feedback(støy) og høre andre lyder tydeligere.

Uansett, prøv å ikke avslør noen statshemmeligheter over telefon.

Endret av AvgAug
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Det var kanskje i gamle dager at man kunne høre klikkelyder osv. I dag kan telefoner avlyttes uten at du har en fjerneste anelse om at det skjer.
Så sannsynligheten er stor, slik jeg forstår det, at det kun er snakk om en dårlig forbindelse/mobil, eller som nevnt bruk av handsfree og slikt.
Med mindre du er en VIP eller noe, så tror jeg det er lite trolig at du blir avlyttet altså ;) 

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...