Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun for toxic eller skal jeg gi henne ny sjanse?


Gjest 8a0f0...912

Anbefalte innlegg

Gjest 8a0f0...912

Når vi hadde krangla lagde hun en falsk bruker der hun har kommentert under mine instagram bruker, her var noen av kommentarene hun skrev : 

"Ikke glem du er venneløs crackerx"

"Adhd gutt"

"Tenk å ha på samme bukse i halvt år 😭 fattigdommen traff"

"iQ din er lavere enn karakterene dine"

"Din slenderman, halsen er så tynn minner om jente"

"Løp til han feite crushed ditt jævla gay skapning"

"Imagine å se ut som transe jente"

"Rapporterer deg over hvor clapped du er rn"

"Ekle skapning ewww 🤢"

"Vil se deg lide i helvete der du hører hjemme"

"Kan ikke du grave deg selv 3 meter under bakken, du lager bare kvalme her"

jeg er 100% sikker på at det er hun som står bak brukeren, har bevis. Men nå vil hun altså snakke med meg igjen å spør om å fikse ting opp (ikke ang brukeren altså men generelt siden vi krangla) vi hadde jo det fint sammen, men vet ikke hva som skjedde, er usikker på om jeg skal gi ny sjanse eller ikke, hjelp?

Anonymous poster hash: 8a0f0...912

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
23 minutes ago, Guest 8a0f0...912 said:

Når vi hadde krangla lagde hun en falsk bruker der hun har kommentert under mine instagram bruker, her var noen av kommentarene hun skrev : 

"Ikke glem du er venneløs crackerx"

"Adhd gutt"

"Tenk å ha på samme bukse i halvt år 😭 fattigdommen traff"

"iQ din er lavere enn karakterene dine"

"Din slenderman, halsen er så tynn minner om jente"

"Løp til han feite crushed ditt jævla gay skapning"

"Imagine å se ut som transe jente"

"Rapporterer deg over hvor clapped du er rn"

"Ekle skapning ewww 🤢"

"Vil se deg lide i helvete der du hører hjemme"

"Kan ikke du grave deg selv 3 meter under bakken, du lager bare kvalme her"

jeg er 100% sikker på at det er hun som står bak brukeren, har bevis. Men nå vil hun altså snakke med meg igjen å spør om å fikse ting opp (ikke ang brukeren altså men generelt siden vi krangla) vi hadde jo det fint sammen, men vet ikke hva som skjedde, er usikker på om jeg skal gi ny sjanse eller ikke, hjelp?

Anonymous poster hash: 8a0f0...912

Forutsetter at dette gjelder etter EN krangel, og kommentarer under EN bruker du har. Det du skriver indikerer til dels noe annet...

Hvis det stemmer at det er hun som har skrevet disse kommentarene etter at dere kranglet virker hun til å være en "psykopat", og en person du burde holde deg LANGT unna: Hvis hun reagerer slik etter en krangel, hvordan vil hun da reagere på en VIRKELIG konflikt senere?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trodde kvinner unngikk fattige menn noe jeg har lest men  tydeligvis ikke så fattig kan du da ikke ha vært så :) Du må gjøre som du selv føler (Kan du tilgi sånt?) selv har jeg opplevd noe av det samme men jeg snudde ryggen til da hun spurte igjen (hun gjorde det slutt 15 minutter etter min mor sovnet inn i 2011  da jeg trengte henne som mest) hun kom tilbake 12 år etter men jeg sa nei jeg elsker henne fremdeles og er i dag ungkar etter den episoden men om jeg kan stole på henne igjen ville vært noe annet jeg har en far med foten halvveis i ja vil ikke si navnet for det er så trist :(  

Lenke til kommentar

Umoden emosjonell utagering av en annen verden.

Det er jo nettopp dette dere skulle prosessere sammen for å vokse på krangelen, mens hun bare raper det utav seg i barnslig utagering.

Hard pass fra meg i hvertfall.

 

edit:

"Løp til han feite crushed ditt jævla gay skapning"   -  Sjalusi? Kjempestort red flag

Endret av Kakkelfant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
On 3.10.2023 at 12:13 AM, Guest 8a0f0...912 said:

Når vi hadde krangla lagde hun en falsk bruker der hun har kommentert under mine instagram bruker, her var noen av kommentarene hun skrev : 

"Ikke glem du er venneløs crackerx"

"Adhd gutt"

"Tenk å ha på samme bukse i halvt år 😭 fattigdommen traff"

"iQ din er lavere enn karakterene dine"

"Din slenderman, halsen er så tynn minner om jente"

"Løp til han feite crushed ditt jævla gay skapning"

"Imagine å se ut som transe jente"

"Rapporterer deg over hvor clapped du er rn"

"Ekle skapning ewww 🤢"

"Vil se deg lide i helvete der du hører hjemme"

"Kan ikke du grave deg selv 3 meter under bakken, du lager bare kvalme her"

jeg er 100% sikker på at det er hun som står bak brukeren, har bevis. Men nå vil hun altså snakke med meg igjen å spør om å fikse ting opp (ikke ang brukeren altså men generelt siden vi krangla) vi hadde jo det fint sammen, men vet ikke hva som skjedde, er usikker på om jeg skal gi ny sjanse eller ikke, hjelp?

Anonymous poster hash: 8a0f0...912

I den grad du ønsker å gi henne en ny sjanse, så bør du absolutt konfrontere henne med de meldingene. Hvis du er helt 100% sikker på at hun har skrevet dette, så må hun ta på seg ansvaret for det og innrømme at dette på ingen måte er en akseptabel måte å behandle noen på. Av egen erfaring, det rødeste, største flagget man noen gang kan finne er de som nekter å ta ansvar for det man har sagt og innrømme at det var galt å si, spesielt hvis det kombineres med det et hardnakket syn om at det er din feil og ikke deres. Hvis man ikke klarer å ha et ærlig syn på det, så er man dypt, dypt inne i et territorium med stort potensiale for alvorlige personlighetsforstyrrelser som f.eks. narsissisme. Skulle det være tilfellet, så er dette personer man absolutt 100% bør holde seg milelangt unna.

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...