Gå til innhold

Horizon Forbidden West kommer til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må vel sies å være en meget god port. Generelt skal det sies at Decima-motoren som driver dette er ekstremt godt optimalisert og det er imponerende å se at den også lar seg så godt porte til PC. Naughty Dog sine titler til PS4 som portes til PC krever jo til sammenligning en temmelig beefy maskin hvis man ønsker å spille i høykvalitet 1080p.

En kan si hva man vil om konsoller og hvor svak hardware de har, men når en ser slike problemer med portinger så skjønner man at det ikke er så verst original-hardware likevel.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Tror nok det er et av de best optimalisert spillene en får tak i til Playstation. Det eneste jeg har bitt meg merke i er at jeg har lagt merke til texture-popin en sjelden gang. Ellers får du kanskje en framedrop på 1-2 frames på de mest ville fightene. Det er eksepsjonelt bra levert og skjer kun når ting er superoptimalisert hele veien. Helt klart at hele spillmotoren er supertrimmet og ikke lappet på i hui og hast. De fleste utviklere ligger som regel langt under dette kvalitetsnivået i stabil ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...