Gå til innhold

Hvorfor Mike Wheeler er misforstått


Anbefalte innlegg

Jeg ville liker til snakke om min favoritt karakter fra Stanger Things (langs med Will) Mike Wheleer og hvorfor han er misforstått. Først med sesong 2, noen mennesker hat Mike i sesong 2 fordi han var mener til Max, men Max var ikke hyggelig til de gutter når hun først møtte dem enten, Mike var ikke bruk til slik en stor endring de grupp enten, og Jeg synes at den var mye verre når Eleven banket på Max av hun  rullebrett. I Stranger Things sesong 3 er når mye av hat, ikke for god grunnen til skjønt, de først ting mennesker bringe opp fra dette sesong er at han var respektløs til Hopper, til og med selv ok Hopper absolutt hadd den kommer, Hopper låst Mike i han car etter han lyver om Mike’s bestemor å være syk, hvilken veldig rotet rotet opp. I sesong 3 av Stranger Things, Hopper truet Mike til skille han fra Eleven, så han har til løgn til Eleven til opphold borte hun, Jeg ikke skylde på Eleven for å være sint på først siden hun ikke vite Hopper tvunget han på først, men hun spionasje på han og deretter Hopper var fryktelig og ikke unnskyldelig. Mennesker hat Mike for hvordan han var til Will i sesong 3, når Will var ber Mike til spille DND etter Mike bare fikk dumpet, Jeg gjøre synes at han var nore i de feil med Will men han unnskyldte seg snart etter, og mange fans tilgi Lucas og ikke Mike. Med han holdning til Will på Rink O Mania i sesong 4, men Max var skuespill liker at til Lucas i de samme sesong, for Max du kunne si den var hordi av hun mental helse problemer men de samme kan være sa for Mike, de Duffer Brothers bekreftet har depresjon, og han tanken han sag Will’s død kropp i sesong 1 og Will gikk savnet, Mike også hoppet av en klippe og tanken han var går til dø før Hopper beholdt Eleven lagret han, på de hytte i sesong 2 og han ikke vite hvis Eleven var i live eller ikke, og han gjør fortelle Will han var feil og at Hawkins er ikke de samme med Will borte. Mennesker var sint Mike ikke vite Will var gråter i de varebil, men Mike har problemer forståelse følelser, han gjorde mye av god for Will i sesong 2 og 3 som når han beskytter Will i opptaksscenen ved å legge armene foran ham, og våknet Will fra en Vecna transe i sesong 3 og spør hvis han var greit, langs med masse av annen flott øyeblikk, og oppholdt seg av Will’s side på de slutt av sesong 4, og fortalte han  de vil nederlag sammen. Mike også gjorde ikke skylde på Eleven gjengjeldelse imot Angela, han var i sjokk fra alt går på, Eleven gjorde sa hun var venner med Angela. 

Endret av aiden liker å lage ting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...