DraZeN Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Lager en side som en oppgave på skolen, i den store gråe ruten skulle jeg egentli legge til en frame med hjelp av iframe, noe jeg ikke fikk til så sånn her ble det bare, va tycks, min FØRSTE hjemmeside My Webpage
DraZeN Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Glemt å laste opp index-filen kanskje; nei
PoleCat Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Se, der kom den ja. Vel, vet ikke hva jeg skal si jeg. Det er jo alt for enkelt til å bli kalt en webside, heller et bilde med skiftende tekst. For det er det det ser ut som. Og hvorfor all tekst i bildeformat. Må jo være et helv.. å oppdatere, om du skal det da. Hvorfor er de to rutene til høyre oppe helt tomme? Og hvorfor er alt lagret som bilder, selv noe så enkelt som en tabellcelle som kan fylles med tekst. Du mangler grafikk så det holder. Hva med en header f.eks? Det står jo ingen plass på siden hva den heter.
$k$ Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 kanskje du skulle begynt med noe tekst på hovedsiden. Hvorfor bilder og ikke bare tekst og bg? Og hvorfor hvite streker mellom alt?
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Alt for lite bilder og litt for stor skrift. Enig med PoleCat.
DraZeN Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 (endret) Im a shamed of this Endret 16. januar 2004 av DraZeN
sven-o Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 ALTSÅ, hva feiler det dere ??? Som sagt er dette noe helt nytt bare et lite prosjekt jeg begynte på IDAG for 2 timer siden, ikke forvent at den skal være fylt ennu, herregud... Buhuuu... Hvorfor ber du om kritikk når du ikke er ferdig da? Eller... Hva ber du egentlig om?? Hvor vil du med det første innlegget?!
Jesper Karsrud Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 hehe, slapp av da DraZen! de gir deg bare konstruktiv kritikk! du sa heller ingenting om hvor lang tid du hadde brukt på den... så det er ingen grunn til å bli så sur! men siden ser ut til å blir bra ut den!
Moonshine Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 *Klappe* Din første hjemmeside! Woah! Men jeg støtter PoleCat.
Melfacion Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 ALTSÅ, hva feiler det dere ??? Som sagt er dette noe helt nytt bare et lite prosjekt jeg begynte på IDAG for 2 timer siden, ikke forvent at den skal være fylt ennu, herregud... Hvis det tok deg 2 timer å smelle sammen det der, tror jeg du kunne brukt tiden mer fornuftig på å les tutorials i 1 time og 45 minutter, og smelt sammen det der med tekst/tabeller eller tekst/div/css på et kvarter altså.... seriøst... prøv igjen, det går sikkert bedre neste gang
PoleCat Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Hvis det tok deg 2 timer å smelle sammen det der, tror jeg du kunne brukt tiden mer fornuftig på å les tutorials i 1 time og 45 minutter, og smelt sammen det der med tekst/tabeller eller tekst/div/css på et kvarter altså.... ^^ Godt sagt! Hva er det med attituden din da, DraZen? Om alle her skulle hatt samme humør med en gang de fikk noe negativ kritikk, tror jeg denne delen av forumet fort kunne blitt stengt. For meg virker det som du ikke er motagbar for kritikk i det hele tatt.
PT Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) Djeeez for en oppførsel Bare så du vet det så er det få (les: ingen) som gidder å hjelpe den når du er slik... EDIT: <----- Passet fint nå Endret 14. januar 2004 av PT
Unglar Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg syns kanskje d hadde vært en ide å jobbe litt mer enn to timer med prosjektet før du legger d ut her. Nå er det ikke mye å kommentere eller kritisere, d er jo bare noen grå ruter med litt tekst på. Og hvis du ikke ville ha kritikk, hva ville du ha da.
tjcombo Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Synes det er helt idiotisk at folk i det hele tatt poster noe de har brukt lite tid på, ikke bare trådstarteren, men andre også. f.eks: "Her har du logoen jeg lagde til deg, jeg har ikk lagt stor vekt på det, ble ferdig innen 2 min" og Når de får negativ kommentarer på logoen så sier de: "Jeg gjorde det fort da, hadde sikkert blitt bedre hvis jeg brukte mer tid" (Yeah right) Hvorfor bruker du ikke mer tid da vel? --------------------- Bruk mer tid, helt til du selv blir blir virkelig fornøyd! BTW: Les mer tutorials på nettet! Keep it up!
PoleCat Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) Synes det er helt idiotisk at folk i det hele tatt poster noe de har brukt lite tid på, ikke bare trådstarteren, men andre også. f.eks: "Her har du logoen jeg lagde til deg, jeg har ikk lagt stor vekt på det, ble ferdig innen 2 min" og Når de får negativ kommentarer på logoen så sier de: "Jeg gjorde det fort da, hadde sikkert blitt bedre hvis jeg brukte mer tid" (Yeah right) Hvorfor bruker du ikke mer tid da vel? Point taken. Endret 14. januar 2004 av PoleCat
Arve Systad Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du har ikkje tilfeldigvis laga _alt_ i photoshop? Lite brukervennlig med all tekst i bildeformat - dessuten var sida ganske tom. Behold gjerne layout, men skaff mouseover, innhold i form av _tekst_ og en banner. Så kan vi begynne å snakke!
DraZeN Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Du har ikkje tilfeldigvis laga _alt_ i photoshop? Lite brukervennlig med all tekst i bildeformat - dessuten var sida ganske tom. Behold gjerne layout, men skaff mouseover, innhold i form av _tekst_ og en banner. Så kan vi begynne å snakke! Altså, beklager den ufine oppførselen mi men er helt ny innen alt dette, går media og kommunikasjon og dette er en oppgave vi har fått, jobber i photoshop og adobe golive, er ganske newb så css tables og sånt er helt nye uttrykk for meg
cnav Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Dette er et fint sted å starte: http://www.w3schools.com/
PT Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du har ikkje tilfeldigvis laga _alt_ i photoshop? Lite brukervennlig med all tekst i bildeformat - dessuten var sida ganske tom. Behold gjerne layout, men skaff mouseover, innhold i form av _tekst_ og en banner. Så kan vi begynne å snakke! Altså, beklager den ufine oppførselen mi men er helt ny innen alt dette Greit det, men du har vært på forumet i over ett år, så da bør du ha lært deg at vi ikke tolererer slik oppførsel... Topic: Finn en ny farge (http://www.colormatch.dk) Hva skal du ha i de to rammene oppe til høyre og i midten? Hvorfor har du satt sammen greien av så mange bilder (30stk)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå