Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir ikke forelsket


Gjest 89da8...cca

Anbefalte innlegg

Gjest 89da8...cca

Jeg er nå 30 år, og aldri vært i et seriøst forhold. Har datet noen damer gjennom årene, og noen av dem har vist interesse, men jeg har ikke fått ordentlige følelse for noen av dem. Et par av dem har vært bra damer med mye til felles, og jeg kjenner fortsatt på litt usikkerhet noen ganger i ettertid for om jeg gjorde det rette ved å avslutte datingen selv om jeg der og da var sikker på at det ikke ville kunne fungere siden jeg ikke fikk ordentlige følelser for dem. 
 

Jeg var veldig sjenert når det kom til damer i tenårene, og egentlig tidlig i 20-årene også, og jeg har alltid tenkt at det ikke er noe poeng i å gå inn i et forhold hvis ikke jeg har stor tror på at det kommer til å vare lenge, og helst hele livet. 
 

Fundere på om dette kan være med på å gjøre at jeg ikke klarer å slippe følelsene helt løs, og derfor blir for tilbakeholden. Eller om jeg bare ikke har truffet den rette enda. 
 

 

Er det noen her som har lignende erfaringer eller bare har noen tips å komme med?

Anonymous poster hash: 89da8...cca

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 89da8...cca
Gjest ccd00...1ac skrev (39 minutter siden):

Kanskje du ikke er så interessert i damer?

Anonymous poster hash: ccd00...1ac

Joda. 

Anonymous poster hash: 89da8...cca

Lenke til kommentar
Gjest b4a5a...283

Jeg er i litt samme båt, men jeg ble veldig forelsket når jeg var yngre. Nå i dag skal det litt mer til.

Jeg tror det handler litt om at jeg tillot meg å drømme litt mer som barn/ung. Drømte om en idyllisk fremtid med "the one and only" resten av livet.

Kanskje du bare må drømme litt mer.

Anonymous poster hash: b4a5a...283

Lenke til kommentar

Må du kjenne så veldig på forelskelse? Jeg var veldig forelsket sent i tenårene, uten at jeg ble særlig lykkelig av den grunn. Har nå vært 10+ i ett forhold, hvor vi venter barn, og jeg har aldri vært veldig forelsket. Er dog veldig lykkelig. Forholdet har litt lavere intensitet sammenlignet med jeg hadde i tenårene, men det synes jeg er helt fint.

Lenke til kommentar

Den der sterke forelskelsesfølelsen der alt den andre gjør er søtt, sjarmerende og gir deg kriblinger i mange forsvinner gradvis mer og mer uansett. Det er ikke forelskelsen som gjør at et forhold varer, men kjærlighet til den andre, respekt og kompatibel personlighet. Du trenger ikke nødvendigvis trakte etter det, selv om det jo så klart er enklere å gå over i et kjærlighetsforhold som starter med en forelskelse. Det er dog viktig at det følger med en kjærlighet og fysisk tiltrekning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...