Deljo Skrevet 27. juli 2023 Skrevet 27. juli 2023 Hei! Etter at jeg fikk bilen tilbake fra verksted virker ikke bakrutevisker,vindusspyler og alle 12volt uttak/sigarett tenner, jeg er helt sikker på at disse virket før bilen var på verksted... Bilen var på verksted for å bytte lykt fremme da denne hadde kortsluttet pga kondens, hvis det har noe å si... Hva kan årsaken være, og hvordan kan jeg fikse det?
Powertrainer Skrevet 27. juli 2023 Skrevet 27. juli 2023 Deljo skrev (3 timer siden): Hei! Etter at jeg fikk bilen tilbake fra verksted virker ikke bakrutevisker,vindusspyler og alle 12volt uttak/sigarett tenner, jeg er helt sikker på at disse virket før bilen var på verksted... Bilen var på verksted for å bytte lykt fremme da denne hadde kortsluttet pga kondens, hvis det har noe å si... Hva kan årsaken være, og hvordan kan jeg fikse det? Begynn med å sjekk sikringene og send en krass tilbakemelding til verkstedet.
Bjerknez Skrevet 28. juli 2023 Skrevet 28. juli 2023 Du trenger ikke å sjekke en dritt. Bare ring verkstedet og be dem fikse det.
Deljo Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Skrevet 30. juli 2023 Powertrainer skrev (På 28.7.2023 den 1.07): Begynn med å sjekk sikringene og send en krass tilbakemelding til verkstedet. Har sjekket sikringene med multimetet.... ingenting feil med dem🙈😅
Powertrainer Skrevet 30. juli 2023 Skrevet 30. juli 2023 Deljo skrev (7 timer siden): Har sjekket sikringene med multimetet.... ingenting feil med dem🙈😅 Sikker på at du har spenning ut eller har du bare ohmet de? Du bør uansett klage til verksted selv om det er tvilsomt at de påtar seg noe skyld i det.
NoBo Skrevet 30. juli 2023 Skrevet 30. juli 2023 Får du noe form for varsel i instrumentpanelet? Lampe, melding om at noe ikke virker? Hvilken årsmodell og motor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå