Spillredaksjonen Skrevet 4. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2023 The Last of Us Part III-detaljer tilsynelatende avslørt i ny lekkasje Hinter om flere nye figurer og mer Ellie. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2023 Jaaaa.... nei takk tror jeg står over. Dette ble for kontroversielt. 1 Lenke til kommentar
Serriøst Skrevet 4. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2023 bubba477 skrev (9 timer siden): Jaaaa.... nei takk tror jeg står over. Dette ble for kontroversielt. Gud bedres bubba, ta deg en pause en gang iblant. Gå en tur og kjenn på litt gress. 3 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2023 bubba477 skrev (14 timer siden): Jaaaa.... nei takk tror jeg står over. Dette ble for kontroversielt. Hmm, forstår ikke om det er et forsøk på humor eller ikke 🤔 . Uten mer kontekst funger det verken som det ene eller det andre. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2023 Dette kan bli bra! Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 6. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2023 Jeg er litt mot at lekkasjer som dette skjer. Ikke bare fordi det er potensielle spoilers for et spill som ikke er annonsert engang, men også fordi at utviklere kan finne på å kansellere. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2023 3 hours ago, MomentousMomentum said: Ikke bare fordi det er potensielle spoilers for et spill som ikke er annonsert engang, men også fordi at utviklere kan finne på å kansellere. Veldig godt poeng. Nå var jo TLOU 2 bare noen dager/uker (husker ikke helt) unna lansering da det blei lekki, så alt dramaskriket rundt handlinga der hadde ikke noen impact på hvordan spillet blei utvikla. Jeg kan lett se for meg at om manus (med samme historie) hadde blitt lekka tidlig i produksjon så kunne ting ha blitt gjort annerledes. Bare pga et forhåndsdømmende hylekor... 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå