Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste dating side?


Anbefalte innlegg

Hei er en mann på 31år som ønsker å treffe jenter i alder 18-35år og lurer på hvilke sider anbefales og ikke koster for mye?
Bor i Slemmestad (Asker) som ikke er for langt unna Oslo.

Prøver Badoo nå, men ingen som svarer så langt. Hørt andre har god erfaring der. Men er jo bare vært medlem i en time så langt.

Takk.

EDIT: Skjønner at app er tingen? Anbefal meg gjerne en.

Endret av go4life92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke mange bruker datingsider i disse dager. De aller fleste holder seg nok til apper. Datingsider er i tillegg ofte utdaterte, har forbrukerfiendtlige vilkår og gjør det svært vanskelig å avslutte de kostbare abonnementene.

Men, hvis du virkelig vil prøve, så var vel Sukker, Møteplassen og Match de «store» for noen år siden.

Lenke til kommentar
Gjest b6642...2c1

Jeg møtte dama gjennom Elitesingles. Vi har vært sammen i 6-7 år nå. Bra søke- og filtreringsmuligheter, men koster litt.

Anonymous poster hash: b6642...2c1

Lenke til kommentar
Gjest b246d...7bd

Har forholdsvis grei erfaring med Sukker. Møtte det som i dag er konen min der i 2018. Sukker var et sted jeg faktisk var på en del dates. Problemet var at når man hadde prøvd å kontakte alle som var i målgruppen, så kunne man i praksis bare ta et halvt års pause. Det var ikke mange nye som kom til hele tiden (men det er det kanskje ingen steder?). Men alt i alt et sted hvertfall et sted der det virket som de fleste var seriøse, muligens pga matchingen skjer etter svar på masse spørsmål.

I tillegg var jeg på Happn (null treff), Tinder (en del chatting, men ingen dates), Match (kun folk fra utlandet som tok kontakt så ingen dates der), Badoo (null treff, fikk litt bot-følelse der).

Anonymous poster hash: b246d...7bd

Lenke til kommentar
go4life92 skrev (16 minutter siden):

Fikk ingen napp på tinder når jeg prøvde for en 3års tid siden, kanskje det er annerledes nå?

Det varierer nok stort etter hvor i landet du bor, men prøv Tinder og Hinge, og kanskje Happn (men ikke det betalte medlemskapet!).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På Tinder er det mange som er ute etter casual dating, eller bruker appen som tidsfordriv eller bekreftelse. På Bumble er det mest utlendinger, mange som er på ferie i Norge eller har flyttet hit på grunn av jobb/studier. Hinge er vel den appen hvor du finner flest som er på utkikk etter et seriøst forhold, men ikke så alt for mange brukere.

Uansett er det vanskelig for menn å bruke slike apper ved mindre du har et modellverdig utseende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...