Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Styreplaten fungerer dårlig, er det mulig å justere følsomheten?


Anbefalte innlegg

Styreplaten er så irriterende ekstrem følsom. Pekeren flyter/svømmer på skjermen.  Jeg har vært gjennom alle foreslåtte mulige løsninger uten at det har blitt bedre. Tenker siste utvei er å tilbakestille styreplaten men får det ikke til. Noen her som kan fortelle hvordan gjøre dette i Windows 11?? Takknemlig om noen seriøse svarer.

Endret av Uderzo
forbedret emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Uderzo endret tittelen til Styreplaten fungerer dårlig, er det mulig å justere følsomheten?

Hvis du har prøvd alt, og da mener jeg *alt*, ikke bare det folk vanligvis sier uten å ha engasjert seg nevneverdig, så bruker du bare en ekstern mus. En del varianter lar deg justere graden av følsomhet med en knapp på musen etter hva du har lagt inn i egen software. Veldig greit hvis man trenger forskjellig følsomhet f.eks ved presisjonsarbeid. Jeg bruker f.eks Logitech G300 som er en ganske liten, nett og avansert mus (9 knapper og praktisk stille scroll-hjul)

G300 er ikke lengre i salg, men en kan kjøpe G300S som i praksis er samme funksjon og formfaktor.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
vidor skrev (2 timer siden):

Hvis du har prøvd alt, og da mener jeg *alt*, ikke bare det folk vanligvis sier uten å ha engasjert seg nevneverdig....

Jeg har brukt styreplate i "alle år", og får alltid justert denne så den passer til mitt bruk.

Trinn 1 er å få verifisert at styreplaten er i orden.
Trinn 2 er å lære deg hvordan å justere styreplaten til å dekke ditt behov.
Trinn 3 er for deg å lære deg å bruker styreplate.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...