Gå til innhold

Ble første Diablo IV-spiller til nivå 100 på hardcore-vanskelighet


Anbefalte innlegg

3 minutes ago, shockorshot said:

Den er bedre på historie, men dårligere på endgame. 

Personlig storkoser jeg meg for øyeblikket, men har ingen illusjon av at Blizzard plutselig skal bli flinke på å levere ting etter at en launch er ferdig (snarere tvert imot).

Nå har Blizzard Entertainment faktisk levert et spill som går an å spille. Det har ikke skjedd på over 10 år. Da kan det hende at de greier å levere ett og annet også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regenburg skrev:

Diablo IV er vel rigget for at hvalene* skal blåse mest mulig penger på det?

Så kan tenke meg de bruker denne statuen (av plast?) for å dra inn noen ekstra kroner. 
 

*En hval er en kunde i data eller CCG/TTWG/brettspillverdenen som kjøper veldig mye hver måned. I noen anslag av bransjene så tjener man mer på en hval enn på 50 andre kunder. Noe som forutsetter at de bruker 10 000 i måneden, og en vanlig kunde blåser 200, noe som virker troverdig utifra de autistene/stakkarene/anorakkene jeg har kjent.

Nei , D4 er ikke P2W og det man får kjøpt er svært begrenset og kunn kosmetisk . Må IKKE sammenlignes med mobilspillet . Men det hadde du skjønt hvis googlet litt . Istedet for å lire av deg idioti .
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
41 minutes ago, BadCat said:

Nå har Blizzard Entertainment faktisk levert et spill som går an å spille. Det har ikke skjedd på over 10 år. Da kan det hende at de greier å levere ett og annet også.

Tror det desverre fungerer dårlig samtidig som de kvitter seg med talent ved å tvinge folk tilbake til Irvine. 

Har null tro på at de har blitt bedre på å følge opp sine egne løfter for hva som kommer etter en launch, enn hva de har vært de på noen andre av sine titler de siste 7 årene. Venter fortsatt på 2v2 matchmaking i startcraft remastered 

Endret av shockorshot
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 7.6.2023 den 9.56):

Hva gjør dette spillet bedre enn paths of exile.

Mer mainstream. Ikke så ekstremt innviklet og komplisert som PoE. Lettere å sette seg inn i, og det bringer inn flere spillere.

Blir feil å si «bedre». Det er 2 gode spill med ulike målgrupper.

Endret av Kron
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (På 7.6.2023 den 11.37):
Regenburg skrev (På 6.6.2023 den 22.24):

Diablo IV er vel rigget for at hvalene* skal blåse mest mulig penger på det?

Så kan tenke meg de bruker denne statuen (av plast?) for å dra inn noen ekstra kroner. 
 

*En hval er en kunde i data eller CCG/TTWG/brettspillverdenen som kjøper veldig mye hver måned. I noen anslag av bransjene så tjener man mer på en hval enn på 50 andre kunder. Noe som forutsetter at de bruker 10 000 i måneden, og en vanlig kunde blåser 200, noe som virker troverdig utifra de autistene/stakkarene/anorakkene jeg har kjent.

Nei , D4 er ikke P2W og det man får kjøpt er svært begrenset og kunn kosmetisk . Må IKKE sammenlignes med mobilspillet . Men det hadde du skjønt hvis googlet litt . Istedet for å lire av deg idioti .

Idioti lirer du selv av deg. Jeg stilte et spørsmål. Og med god grunn, siden Blizzard kynisk pimper P2W på spillerne sine i jakt på avhengige og diverse andre personlighetstyper som de vet de kan melke for store pengesummer.

Om D4 er et unntak, så er jo det interessant å vite, men det hadde jeg ingen anelse om fordi: 
I motsetning til dere simpene som suger sekken til Blizzard og ethvert annet selskap som pisser på dem gang etter gang, er jeg ferdig med dem og tenker ikke google eller spille Diablo 4. Det lille jeg vet om det har jeg fra diverse sinnamenn på youtube som ramler inn i autoplayen av og til. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...