Gå til innhold

Gaming samla Stavanger til folkefest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 hours ago, GrinderX9 said:

Var på dette en gang i Oslo når det fremdeles var rimelig nytt. Fant fort ut det ikke var noe for meg. Fryktelig masete, for mye folk på for liten flate og for få interesange ting. 

Men likevel fint tilbud for de som liker det/orker det :)

Jeg synes det var fint å være med på Spillmesse i Oslo . Det var et av årets høydepunkt når det gjelder spilling. Nå bor jeg i Vestfold, og gleder meg like mye tiil Restro Spillmesse i Sandefjord. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

var innom her i dag og det var kult med en spillmesse i stavanger, det var en kul messe, fikk litt TG feeling av opplegget, mange av standen virket mest som de var for de som allerede vist hva det var som skjedde der, dvs det satt en gjeng og spilte spill uten at det var mere en banner om hvem som var der, vet ikke helt nytteverdien av dette, men de var vell der for og rekrutere, det var og satt ut div maskiner for og prøve spill, men lite informasjon om dette var fritt fram til og sette seg ned eller om det var noe annnet som fåregikk der, så bedre informasjon hadde gjort seg. 
eller var det greit utvalg i butikker, men de som kom fra utlandet og solgte varer i euro virket veldig dyre, mye pga valuta situasjonen vi er i nå. 

det var gøy og se mange fra cosply miljøet hadde møtt opp og mange kule kostymer.

håper de kommer tilbake neste år, og har litt mere kjøtt på beinet, for nesten 500kr biletten i døra var det litt knapt med innhold, det hold akkurat.  

Lenke til kommentar
Nedron skrev:
11 hours ago, GrinderX9 said:

Var på dette en gang i Oslo når det fremdeles var rimelig nytt. Fant fort ut det ikke var noe for meg. Fryktelig masete, for mye folk på for liten flate og for få interesange ting. 

Men likevel fint tilbud for de som liker det/orker det :)

Jeg synes det var fint å være med på Spillmesse i Oslo . Det var et av årets høydepunkt når det gjelder spilling. Nå bor jeg i Vestfold, og gleder meg like mye tiil Restro Spillmesse i Sandefjord. 

Retromessa i år blir knallbra, som alle andre år den har vart :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
rabler skrev (2 timer siden):

Stavanger og Rogaland ville ikke være en del av vestlandet så overskriften er litt missvisende 😜

det er Fylket vestlandet som er misvisende , det mangler 2 av fylkene som utgjør landsdelen vestlandet 

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...