Gå til innhold

Voksenlærling offshore


Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som vet om det er noen av de store selskapene som tar inn voksenlærlinger til jobb på plattform? Har fagbrev i betong fra før, men vil gjerne prøve meg offshore, og et ekstra fagbrev skader ikke! 
Håper noen kan peke meg i riktig retning! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjangsene er nok små, skal du inn som lærling så du vel via opplæringskontoret og de har plenty med elever som har rett på plass først i køen.

om du vil offshore så ville jeg skalffet relevant fagbrev og erfaring på land og så prøvt og lande en jobb offshore.

det første du må tenke på er hva du vil gjøre offshore det er mange faggrupper der ute. 

Lenke til kommentar
kremt skrev (1 time siden):

Man må gjerne veien om onshore først. Men det kan ta sin tid og mye strev, de gode jobbene vokser ikke på trær lengre. Det er ikke alt som er fantastisk offshore, mye er oppskrytt eller lever på gamle rykter enda. 

Dette er sant, mange jobber er røffe der ute. De få timene en faktisk får jobbe. Og lønnen er ikke like gull som før, men overtid og stå over er fortsatt greit ekstra betalt.

Jeg kom meg fort ut av bransjen, var ikke noe for meg. Og jeg tjener langt mer på land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...