Gå til innhold

Telenor trådløst bredbånd og databegrensninger


Anbefalte innlegg

Jeg ser at Telenor tilsynelatende har fjernet begrensningen på databruk på sine faste trådløse bredbåndsabonnementer. Før stod det en grense på enten 1 eller 2 TB.

Har noen her erfaringer som tilsier at det faktisk ikke finnes noen grense nå eller finnes det fremdeles harde/myke begrensninger dersom man går over en viss mengde data?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke satt meg helt inn i det ennå, men jeg mottok en epost i mars om at abonomentet har blitt endret og hvor det står  noe som "Ubegrenset data på Norges raskeste 5G-nett". Det var 1TB på dette abonomentet tidligere.
Igjen, jeg har vært opptatt og ikke sett nærmere på det

 

tn.jpg

Lenke til kommentar
19 hours ago, tanda said:

Jeg har ikke satt meg helt inn i det ennå, men jeg mottok en epost i mars om at abonomentet har blitt endret og hvor det står  noe som "Ubegrenset data på Norges raskeste 5G-nett". Det var 1TB på dette abonomentet tidligere.
Igjen, jeg har vært opptatt og ikke sett nærmere på det

Ble endret til 2TB på et tidspunkt, og så videre info her for noen mnd siden at det forsvant helt. Så ingen begrensninger.

Tidligere ble hastigheten redusert til 3-5 Mbps når 2TB-grensen var nådd.

Lenke til kommentar
NULL skrev (22 timer siden):

Ble endret til 2TB på et tidspunkt, og så videre info her for noen mnd siden at det forsvant helt. Så ingen begrensninger.

Tidligere ble hastigheten redusert til 3-5 Mbps når 2TB-grensen var nådd.

Takk for oppdateringen. Jeg fikk ikke med meg det heller. På tide å følge med.

Endret av tanda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...