Gå til innhold

Hjelp meg finne navnet til TV serien


Anbefalte innlegg

Ok så det var en gutt eller mann eller noe som bodde i en skummel mansion. Tror det var et barnetvprogram. Han var creepy og i en episode skremte han barn i en isbil. I en annen episode ble innbyggerne i byen hans om til zombier. Jeg husker tvprogrammet hadde lite farger og var ganske creepy å se på, men ikke direkte skummelt. Jeg tror ikke gutten/mannen hadde noen venner og han snakket ikke (som jeg husker). Plis hjelp jeg vil gjerne se denne igjen!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ase09 skrev (2 minutter siden):

Ok så det var en gutt eller mann eller noe som bodde i en skummel mansion. Tror det var et barnetvprogram. Han var creepy og i en episode skremte han barn i en isbil. I en annen episode ble innbyggerne i byen hans om til zombier. Jeg husker tvprogrammet hadde lite farger og var ganske creepy å se på, men ikke direkte skummelt. Jeg tror ikke gutten/mannen hadde noen venner og han snakket ikke (som jeg husker). Plis hjelp jeg vil gjerne se denne igjen!!

OG I EN EPISODE LETTE HAN ETTER ET STED Å TISSE PRIVAT, men det var alltid folk eller dyr overalt

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (31 minutter siden):

Are you afraid of the dark?

Favorittserien min som barn! En gruppe ungdommer som samlet seg rundt et bål og fortalte "skumle" historier. Ny episode hver uke. Jeg husker ikke handlingen i åpningsinnlegget i tråden her, men når sant skal sies husker jeg ikke så mye mer enn de seansene ved bålet. De kastet noe pulver på bålet for at det skulle "poffe" litt, og så var ukas historie i gang. 

bshagen skrev (29 minutter siden):

Ah, var dette det som gikk etter midt i smørøya i gamledager? @Snikpellik

Ja. Hvis du med "gamledager" mener nittitallet... (jeg er ikke gammel sier jeg!) 

Lenke til kommentar
  • Hårek endret tittelen til Hjelp meg finne navnet til TV serien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...