Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Undersøkelse om kjøp av bildeler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

«Hvilke av disse leverandørene kjøper du bildeler fra?» - Ved valg ‘Ingen’ bør det ikke være mulig å velge noe annet under spørsmålet. Samt — Merkeforhandler kan godt stå oppført som alternativ, eventuelt også bilopphuggeri. Ja, man har valget ‘Andre’ men siden det listes en drøss med utsalgssteder..,

Ikke et eneste spørsmål om hvem som står for jobben; om man reparerer selv/privat (hjelp av familie/venner), eventuelt kjøper deler for å ta med til profesjonelt verksted for å få utført jobben? 

Lenke til kommentar
14 hours ago, Sjørøver said:

Litt merkelig at du ikke kan kjøpe deler både til diesel, bensin og elektrisk.

 

11 hours ago, NoBo said:

«Hvilke av disse leverandørene kjøper du bildeler fra?» - Ved valg ‘Ingen’ bør det ikke være mulig å velge noe annet under spørsmålet. Samt — Merkeforhandler kan godt stå oppført som alternativ, eventuelt også bilopphuggeri. Ja, man har valget ‘Andre’ men siden det listes en drøss med utsalgssteder..,

Ikke et eneste spørsmål om hvem som står for jobben; om man reparerer selv/privat (hjelp av familie/venner), eventuelt kjøper deler for å ta med til profesjonelt verksted for å få utført jobben? 

Takk for tilbakemeldinger på spørreundersøkelsen! Veldig gode poenger dere kommer med.

Lenke til kommentar

Burde også ha et spørsmål om delene svarte til forventningene. Eller om delen i det hele tatt er rett!

 

Sykt irritert noen år tilbake her..

Kjøpte alt av deler fra bildeler.no til forstilling. Fjær, støtdemper, fjærbeinslager osv. Delene virket til å være av god kvalitet. Men noe var galt. Tok over 2 år før jeg fant ut fjæren som så identisk ut var tilpasset et lik modell med dsg girkasse som er tyngre. Skal sies at bildeler ordnet opp med refusjon. Men i dette tilfellet ville jeg heller ha levert bilen inn til verksted hvis jeg visste jobben ble utført med rette deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...