Gå til innhold

anbefaling av 27" gaming skjerm


Oter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Windoge skrev (35 minutter siden):

Ikke verre enn å sende den tilbake da. Det er den beste skjermen jeg har hatt som ikke ikke er OLED. 

ble så jeg bestillte den,så satser på at det blir bra,vurderte og kjøpe en brukt en ikke langt unna her,men skeptisk til det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvordan oppleves G7? Ser jo unektelig bra ut med tanke på speccsa og pris.

Men det er den kurvingen som bekymrer meg.

Har sett uttalige videoer og artikler, da jeg helst skulle hatt 240hz 1440p skjerm, og OLED er noe dyrt enda.

Syntes markedet i Norge er skrapa for de skjermene som faktisk anbefales. 

Lenke til kommentar
blcmn skrev (3 timer siden):

Hvordan oppleves G7? Ser jo unektelig bra ut med tanke på speccsa og pris.

Men det er den kurvingen som bekymrer meg.

Har sett uttalige videoer og artikler, da jeg helst skulle hatt 240hz 1440p skjerm, og OLED er noe dyrt enda.

Syntes markedet i Norge er skrapa for de skjermene som faktisk anbefales. 

har ikke fått testet den enda desverre,venter på noen deler til pcen,regner de jeg trenger for og starte opp kommer slutten av denne uken.

må nok kjøpe meg et veggfeste også,da benken bare er 60cm dyp,og benene tar 30cm av det igjen

Lenke til kommentar
blcmn skrev (4 timer siden):

Hvordan oppleves G7? Ser jo unektelig bra ut med tanke på speccsa og pris.

Men det er den kurvingen som bekymrer meg.

Har sett uttalige videoer og artikler, da jeg helst skulle hatt 240hz 1440p skjerm, og OLED er noe dyrt enda.

Syntes markedet i Norge er skrapa for de skjermene som faktisk anbefales. 

Har den selv, og kan anbefale den sterkt! :) Fantastisk skjerm! Kjøpte den på tilbud også til 4.5k :) 

Endret av Iterion
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slenger meg på her - trenger også en ny 27" som skal erstatte min gamle Acer 24" Predator fra 2015: https://www.komplett.no/product/816989?noredirect=true#

Er Asus sin vg27aq fortsatt å anbefale, eller det andre bedre alternativer til rundt 4000 kr?

Det som irriterer meg mest med den jeg har nå er at stativet er ganske kort, må bøye nakken og se på skrått ned. Savner skjerm som er justerbar i høyden. PC-en jeg har nå er fra samme år så er også utdatert, men må vel oppgradere innen kort tid uansett ettersom hardwaren ikke støtter Windows 11 og support for Windows 10 tar slutt i 2025.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...