Gå til innhold

Stalker 2-informasjon stjålet av prorussisk gruppe – spillets ukrainske utvikler nekter å gi etter for utpressingskrav

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stortsett pirat til jeg vet at spillene innfrir.

Eller slik som i Hogwarts tilfellet at det kjører bedre..

Men Stalker2 blir kjøpt. Gikk glipp av stalker serien og er sulten på slike opplevelser.

Skrevet
Aldri gi etter for utpressing, det medfører som regel bare at flere prøver seg med å utpresse. Så støtter utvikleren her og Stalker2 står på kjøpes listen, det har det gjort siden jeg så nyheten om det.
  • Liker 1
Skrevet
Vamp_en skrev:
Ja, de trenger ikke bry seg. Vi gamere som kjenner spillets forgjenger kommer til å kjøpe det uansett :)
Damn straight! Eneste spillet jeg har gledet meg skikkelig til på lenge nå. Get out of here stalker.
Skrevet
Hm, pc er allerede kjøpt, men greit å ha det på Xbox og .. Ser ikke ut som at disse hackerne har fått med seg hvordan Hogwarts utviklet seg....
Skrevet
Markiii skrev:

Vil nok vurdere å kjøpe spillet, selv om jeg egentlig aldri hadde tenkt til å kjøpe (eller piratkopiere) det i utgangspunktet.

Spilt Metro Exodus(direkte konkurrent)? Escape from Tarkov(loot system, våpen oppførsel).. Da vil du nok like Stalker 2, men vi har jo kun Stalker 1 å sammenligne med... Men alt skjer i Tsjernobyl område

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...