Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MArs ser artig ut. Den jeg gleder meg mest til skulle egentlig være ute: Switchback var spillet jeg ville ha mest av alle til PSVR2, men det kommer snart. SNART!!! =D *ikke blink =O*

Men det spillet som jeg gleder meg overraskende mye til er Bayonetta Origins. Ikke et skikkelig Bayonetta spill, men det er jo Platinum sammen, med støtte fra Nintendo som er bak dette så er lovende bare pga det, men ser faktisk artig ut og gleder meg veldig til å se hva for noe lore de har på gang her. Mer av Rosa blir fint.

Fatal Fram er jo og en møst! Maiden of the Black Water holdt meg på tæra fra første til siste sekund. Ingen andre skreekspill klarer det (av de jeg har spillt, da).

Burde teste ut demoen til Wo Long. Ser artig ut.

Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:

MArs ser artig ut. Den jeg gleder meg mest til skulle egentlig være ute: Switchback var spillet jeg ville ha mest av alle til PSVR2, men det kommer snart. SNART!!! =D *ikke blink =O*

Men det spillet som jeg gleder meg overraskende mye til er Bayonetta Origins. Ikke et skikkelig Bayonetta spill, men det er jo Platinum sammen, med støtte fra Nintendo som er bak dette så er lovende bare pga det, men ser faktisk artig ut og gleder meg veldig til å se hva for noe lore de har på gang her. Mer av Rosa blir fint.

Fatal Fram er jo og en møst! Maiden of the Black Water holdt meg på tæra fra første til siste sekund. Ingen andre skreekspill klarer det (av de jeg har spillt, da).

Burde teste ut demoen til Wo Long. Ser artig ut.

How do I edit posts???? P.S: Er ennå passe skeptisk til RE4R. Ser veldig bra ut, men gikk en del alarmer sist. Og ahr hørt en del ting jeg ikke helt vet om jeg skal like, som at de tok vekk QET for videosnutter.
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (10 timer siden):

 

Burde teste ut demoen til Wo Long. Ser artig ut.

Det er for sent å spille demoen dessverre, den varte kun i helgen fra Fredag til søndag.  De hadde forbedret veldig mye fra demo 1 til demo 2. Team Ninja er gode på å lytte på tilbakemeldinger. Dette blir helt rått. 

Det var da kjipt. Da for jeg bare vente med denne. BAckloggen blir glad! =)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...