Gå til innhold

Sons of the Forest rett inn på topplistene til Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sidekick skrev:

Spillet er ok, men siden det er i Early Access så er det en god del bugs og irritasjonsmomenter, jeg har spilt 6 timer men føler det ikke er verdt å legge i mer arbeid i spillet før de fikser problemene. 

Det vet at meningen med Early Access er å spille for å finne bugs og å komme med tanker og ideer til utvikleren? Du er ikke der for å hovedsakelig få underholdning!
Lenke til kommentar
alike skrev (5 minutter siden):
Sidekick skrev (3 timer siden):

Spillet er ok, men siden det er i Early Access så er det en god del bugs og irritasjonsmomenter, jeg har spilt 6 timer men føler det ikke er verdt å legge i mer arbeid i spillet før de fikser problemene. 

Det vet at meningen med Early Access er å spille for å finne bugs og å komme med tanker og ideer til utvikleren? Du er ikke der for å hovedsakelig få underholdning!

Ok mamma!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mangel på dedikerte servere.

Kvar gong du går inn på spelet må du ta ny helikoptertur som er alt for lang.

Ting lagrer seg ikkje.

Mobs oppfører seg heilt rart? Bare står og ser på deg, hopper rundt i skogen.

Ingen hotkeys. Så når du står og crafter og blir angrepen, så må du legge matten ned på bakken for å dra spydet fram i henda igjen.

Dette var tynt til å vera Early access, minner mest om ein alpha dei burde ha holdt lukket for utviklere.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
E7ite skrev:

Mangel på dedikerte servere.

Kvar gong du går inn på spelet må du ta ny helikoptertur som er alt for lang.

Ting lagrer seg ikkje.

Mobs oppfører seg heilt rart? Bare står og ser på deg, hopper rundt i skogen.

Ingen hotkeys. Så når du står og crafter og blir angrepen, så må du legge matten ned på bakken for å dra spydet fram i henda igjen.

Dette var tynt til å vera Early access, minner mest om ein alpha dei burde ha holdt lukket for utviklere.

Helikopterturen kan skippes mener jeg å huske. Man må lagre spillet via f.eks et telt. Er ikke noe autosave, var vel ikke det i forrige heller? Mobs skal visstnok ha forskjellig karakteristikk, noen er nyskjerrige osv osv. Nå har jeg ikke spilt så mye så vet ikke om dette er like imponerende i betaen som det de har vist i trailere hittil. Mangel på hotkeys er helt på trynet.
Lenke til kommentar

Må dessverre advare mot å kjøpe dette enda, med mindre man ønsker å støtte utvikleren. Spillet har noen år igjen i Early Access, og det virker som om de bare har laget grunnkartet og slengt på et quest for å kunne selge det. Utrolig lite å bygge, og fiendene er superlette på normal vanskelighetsgrad. Jeg fant ingen grunn til å jakte dyr, bygge hus, eller beskytte seg. Du kan løpe fra alt av farer. Kartet er ekstremt tomt, med få spennende steder å utforske. Egentlig ingen, utover grottene. Også disse er laget vesentlig lenger enn de trenger. Jeg løp gjennom ufattelig mange lange korridorer uten innhold. Det er lite spennende utstyr å samle. Heller ingen grunn til å samle hemmelig utstyr. Modern axe man får helt i starten, varer helt til slutten.

Lenke til kommentar
alike skrev (7 timer siden):

Det vet at meningen med Early Access er å spille for å finne bugs og å komme med tanker og ideer til utvikleren? Du er ikke der for å hovedsakelig få underholdning!

Meningen med Early Access er å dra inn penger OG gi underholdning til de som kjøper spillet. Hvis det kun var å finne bugs og liknende så ville de sluppet en beta. Gjerne en lukket eller delvis lukket beta. Early Access er penger og underholdning først, bugfixing tidligst på tredjeplass. For eksempel: Factorio, Satisfactory, Valheim og enda flere. Alle gode early access spill der man kan få mer enn nok valuta for pengene før spillet er sluppet. Det er ikke hovedsaklig for bugfixing og ideer til utviklerne.

Jeg kan vurdere Sons of The Forest, men de må nok komme litt lengre i utviklingsløypa før det er godt nok for meg.

Lenke til kommentar

Med tanke på at spillet blåste alle andre spill av banen så får vi nok noen spennende oppdateringer med fixes og content fremover.

De tjener godt og det er hva jeg er glad for, nettopp det at de ligger an såpass bra med playerbase og interest hos nye kjøpere at de kan virkelig gjøre dette spillet til det største co-op horror survival spillet så langt.

 

Det som overrasket meg mest var nok nettopp det at spillet fikk så stor success. Jeg personlig føler ikke at spillet ble hypet opp veldig mye før early access.

Endret av ewUM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...