Gå til innhold

Feil i Windows mail app (email symbolet viser uleste mailer uten at dette er riktig)


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et gjentagende problem med Windows mail der det blir stående tilsynelatende 1 eller flere uleste mailer på mailsymbolet på oppgavelinjen, uten at dette er tilfellet. 

Jeg har har funnet via google løsninger som fjerner dette problemet for en stund, helt til det skjer igjen. Jeg har lest meg fram til på nettet at dette mest sannsynlig dreier seg om en feil (bug) i email-appen, som det av en eller annen grunn ikke blir fikset opp i.

Stemmer dette? Eller har dette noe med måten jeg har satt mail-appen på? Jeg har 1 privat hoved Email-konto pluss noen andre Email-kontoer jeg har koblet inn på Windows-mail. 

 

 

Endret av magirus78
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hårek skrev (11 minutter siden):

Pussig nok har jeg samme problem med Outlook i Office365. Det forsvinner når jeg restarter Outlook, men skjer igjen neste uke.

Jeg og har restartet hele appen(altså jeg har satt den opp på nytt igjen). Dette er jo mye jobb bare for å bli kvitt problemet for en liten stund.

Lenke til kommentar
Verm skrev (57 minutter siden):

For meg hender det at ikonet henger igjen litt, ja, men det pleier å gå over relativt raskt. Andre ganger vises det ikke noe tall i det hele tatt, selv om det er mail i innboksen. Jaja, who cares.

Jeg syns bare det er så forbasket irriterende å ha det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...