Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestil meg nytt kabinett og det heer air black ( ColorCase ) kabinettet skal komme hit i morra. jeg har nå begynt på VifteStyringa mi, ( den skal seff blia svart. ) det er en CoolerMaster AeroGate 2, jeg har pelt den ifra hverandre og skal lakkes i morra....

 

Bilder finner dere her:

 

HER

 

Første Bilde:

 

siden bildene er for store, så kan du finne dem HER i stedet

 

kommer update snart

Endret av Messias^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort akkrurat samme modden med min aerogate.. så lenge du beholder chrome delene blir den PRO!!

skal du beholde den klare plexien over det sorte?

 

Edit: Leste ditt inlegg hos meg, jeg kan hvertfall anbefale at du beholder plexien, men dette er en smakssak.

Og som jeg sa, bare lakk selve ramma og ikke knapper o.s.v.. synes hvertfall jeg ser best ut.

Endret av Koffe
Lenke til kommentar
Jeg har gjort akkrurat samme modden med min aerogate.. så lenge du beholder chrome delene blir den PRO!!

skal du beholde den klare plexien over det sorte?

 

Edit: Leste ditt inlegg hos meg, jeg kan hvertfall anbefale at du beholder plexien, men dette er en smakssak.

Og som jeg sa, bare lakk selve ramma og ikke knapper o.s.v.. synes hvertfall jeg ser best ut.

er det jeg skal... bare ramme, ikke den greia foran den lille vifta en gang skla lakkes...

Lenke til kommentar

Bare en liten ting:

Bildet som er postet er 1218 x 672 piksler, og reglene sier blant annet dette:

Generelle retningslinjer:

 

Store bilder er fine greier - men de skal IKKE postes i forumet. Lag en thumbnail og gjør slik:

 

[url=link_til_stort_bilde][img=link_til_thumbnail][/url]

 

Store bilder skal ikke være større enn 1024x768 (800x600 holder i massevis), thumbnails skal ikke være større enn 400x400 pixler.

Så da resizer vil bildet?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...