Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... ... ...

 

Hehe, ballemann er positiv som alltid ;) (No offence, jeg lo bare litt da jeg så innlegget ditt).

 

Jeg synes det var bedre enn noen andre ting jeg har sett. Du har i alle fall fått på ordentlig kabelsamlere og fjernet vifteledninger fra vinduet. Du skal ikke feste vifteledningene på en annen måte? Med strips eller no?

 

... ... ...

Lenke til kommentar
hehe..... er litt lat, men må pause i moddinga nå, har ikke mer spenn, svidde av alt på ny skjerm...... den gamle gikk til ###### :thumbdown:

Synes det ble fint jeg :) MEN, hvor får dere tak i disse "kabel strømpene" ?? URL ? :scared:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2292&GID=2200 <-- sånne?

Er ikke microplex sine kabelstrømoper svinedyre? synes 50/m høres mye ut, men så har jeg ikke vært på biltema for å kjøpe mine egne enda...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hm....Black Air Roxxer!! Har det selv....det er phett..og jeg har OXO et plexivindu med blå uvreaktivekabler+uv lus så det holder. ENste minus er at med vannkjølingen min nå se jeg at det er en anelese trangt....fikk AKKURAT klemt inn en raddis i taket og en pumpe i bunn pluss at jeg får ikke hatt BÅDE dvd spiller og cdbrenner...så nå vurderer jeg heller å lage meg et stilig kabbis i sponplater (regner med å få det ferdig til 16/4 ;) ). Litt synd siden jeg har lagt endel arbeid inn i det, men shitt au...hellr bedre plass! :laugh:

Lenke til kommentar
hehe..... er litt lat, men må pause i moddinga nå, har ikke mer spenn, svidde av alt på ny skjerm...... den gamle gikk til ###### :thumbdown:

Synes det ble fint jeg :) MEN, hvor får dere tak i disse "kabel strømpene" ?? URL ? :scared:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2292&GID=2200 <-- sånne?

Er ikke microplex sine kabelstrømoper svinedyre? synes 50/m høres mye ut, men så har jeg ikke vært på biltema for å kjøpe mine egne enda...

HER er et alternativ til halve prisen :D har de selv og de er søte :blush::p

Lenke til kommentar
hehe... fine plakater ja..... LFC 4 LIFE!

 

har tegna opp det som skal skjæres i døra......

 

Bilder: HER

 

skal kjøpe plexi eller acryl på mandag.... skjærer da....blir sikkert nice.....

trengte ikke aerogaten min.... selger den til høystbydene..... send mail til: [email protected]... selger også masse annet stæsj :thumbs:

Godt å se att det er folk med greie på fotball her :thumbs:

 

logo.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah
Jeg har nå bestil meg nytt kabinett og det heer air black ( ColorCase ) kabinettet skal komme hit i morra. jeg har nå begynt på VifteStyringa mi, ( den skal seff blia svart. ) det er en CoolerMaster AeroGate 2, jeg har pelt den ifra hverandre og skal lakkes i morra....

 

Bilder finner dere her:

 

HER

 

Første Bilde:

 

siden bildene er for store, så kan du finne dem HER i stedet

 

kommer update snart

 

 

[Offtopic] HEI, du har samme sengesett som meg :thumbs: [/offtopic]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...