Gå til innhold

Er det mulig å få laget en HDD caddy?


Myst

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er lov å spørre om dette her, men tar sjansen. I verste fall vil gjerne ha relevant tips til steder som utfører småjobber.

Er det noen her som gjør kommisjonsarbeid? Har behov for HDD caddy for min laptop men siden den er så gammel så er produktet utgått og ikke finner noen steder, verken på offisielle sider eller Ebay / Aliexpress. Tenkte at den må ikke nødvendigvis være av metall og hadde funket greit å 3D-printe i hard plast.

Jeg vil stå for nødvendige modell- og datafiler og det økonomiske blir vi enige om. Takker på forhånd for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke finner noen som gjør dette for en rimelig (nok) pris, så er det verdt å sjekke ut hvor nærmeste makerspace / skaperverksted ligger (bibliotek har ofte makerspace med 3D printer) og bruke en time eller to på å sette seg inn i hvordan man "slicer" og printer en 3D modell selv. Jeg er ikke nøytral: jeg er medlem av et makerspace selv (Bitraf).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...