Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

masasjestol?


Gjest 2f86a...0a2

Anbefalte innlegg

Gjest 2f86a...0a2

Hei.

er plaget med vond å stiv nakke/rygg og har lenge verdt inne på tanken å investert i en skikkelig masassjestol. er dette noe som faktisk hjelper eller er det bare bortkastede penger ?

har last flere best i test artikler der stolen "mazzetti pro" ser ut til å komme ut på top i alle. men dette er sider jeg aldri har hørt om før, og det er særdeles lite info om stolen annet en på siden til mazzetti. noen som har denne å kan gå god for at det faktisk er skikkelige greier og ikke bare bortkasstede penger?

Anonymous poster hash: 2f86a...0a2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp heller en massasjepistol. Personlig bruker jeg Hyperice Hypervolt og er veldig fornøyd med den, men jeg ser også hvordan den kan være overkill for folk vanlige folk, så du får nesten legge så mye penger i det du vil, de som er billigere har i praksis bare mindre batteri (og hvis du virkelig vil så er de enklere å stoppe med ren makt).

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Advarsel: massasjestoler er enorme og tunge. Må bare si det, siden jeg får traumer av ordet "massasjestol"

Snakker av erfaring - måtte demontere en stol for å få den gjennom innerdørene (som måtte tas av hengslene). Den gikk akkurat opp trappene, men du får de ikke opp trange trapper. Det krever planlegging og nøyaktige mål av stolen med og uten armlener for å være sikker på at du får den der du vil.

Bruksanvisningen var oversatt av japanere med manglende engelskkunnskaper. Min favoritt: "Loosen the screw underneath the foot rest - you may find it". Joda, etter en akrobatisk bragd med hodelykt fant jeg skruen.

Nå står den på plass, og der skal den stå til huset brenner ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg har hatt den massasjestolen du viser til i snart 2 år og har ikke hatt noe problemer. Bruker den ca 1/2 time annenhver dag og det er fantastisk, sovner neste alltid. Bare å løpe og kjøpe, men pass på at du har plass og at dørene er store nok, jeg måtte ta av den ene sidearmen for å få den ned kjellertrapp, men det var ikke noe problem. Er også veldig tung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...